در بازدید مدیر کل هیات مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش از روند اجرای مصاحبه در شهرستان‌های تهران مطرح شد؛

کاهش استرس و اضطراب داوطلبان و خانواده‌ها باید اولویت گزینشگران باشد

تهران (پانا) - مدیرکل هیأت مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش از روند اجرای مصاحبه عمومی داوطلبان دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی سال 1400 در شهرستان‌های استان تهران بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۲۱۲۷۴۳
لینک کوتاه کپی شد
کاهش استرس و اضطراب داوطلبان و خانواده‌ها باید اولویت گزینشگران باشد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، احمد‌طاهر‌ سلطانی مدیر کل هیأت مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش و هیات همراه از روند اجرای مصاحبه داوطلبان ورود به دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی سال 1400 شهرستان‌های تهران بازدید کرد.

سلطانی در گفتگو با مصاحبه‌گران با تأکید بر رعایت قانون و حقوق شهروندی شهروندان، گفت: باید تمامی تلاش خود را بکار بگیرید تا شاهد کمترین استرس و اضطراب خانواده‌ها و داوطلبان باشیم.

مدیرکل هیأت مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش در این بازدید عمومی 3 ساعته، از داوطلبین در مدارس دخترانه هیأت امنایی طواف،معماریان حوزه خواهران، دبستان دخترانه ام البنین (س)، حوزه براداران (ناحیه ۲ شهرری ) بازدید و با داوطلبان نیز گفتگو کرد.

سیدمومن مدیر هسته گزینش اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران نیز ضمن ارائه گزارش از روند اجرایی امور گزینش، آمار داوطلبان معرفی شده در آزمون سال جاری که از سوی سازمان سنجش به هسته گزینش شهرستان‌های استان تهران معرفی شده اند را 2 هزار و 934 نفر اعلام کرد.

لازم به ذکر است که مصاحبه عمومی گزینش داوطلبان مذکور از سوم لغایت پانزدهم شهریور ماه طبق برنامه زمانبندی شده انجام می‌پذیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار