مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک:

کتاب ابزاری ارزشمند در جهت ترویج فرهنگ رضوی است

قرچک(پانا)- مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک از مردم برای شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.

کد مطلب: ۱۲۱۲۶۱۴
لینک کوتاه کپی شد
کتاب ابزاری ارزشمند در جهت ترویج فرهنگ رضوی است

رضا داورزنی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک از مردم فرهنگ‌‌دوست قرچک برای شرکت در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد و اظهار کرد: با استعانت از امام مهربانی‌ها، حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) و به همت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در حال برگزاری است.

او گفت: بدون شک کتاب ابزاری ارزشمند جهت ترویج فرهنگ رضوی است، همانگونه که آشنایی با سیره اهل‌بیت‌(ع) از دلایل بسیار مهم ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در میان اقسار مختلف مردم است.

داورزنی افزود: این جشنواره راهکاری بسیار ارزشمند جهت ترویج فرهنگ کتابخوانی است، لذا تمام مردم فرهنگ‌دوست و شریف شهرستان همچنین دانشجویان، دانش‌آموزان و فرهیختگان و عاشفان سیره اهل بیت عصمت و طهارت‌(ع) را به شرکت در این جشنواره دعوت می‌کنم. امیدوارم از این طریق همگان هرچه بیشتر با ابعاد شخصیتی امام رضا(ع) آشنا شوند و از برکات معنوی این آشنایی در زندگی شخصی و اجتماعی بهره‌مند شوند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک خاطرنشان کرد: از این‌رو به رسم چند سال اخیر، امسال نیز یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در قالب‌های متنوع و برای همه سنین، به همت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در حال اجرا بوده که همشهریان عزیز می‌توانند در این جشنواره که در دو بخش «فردی» و «خانوادگی» در بستر الکترونیک برگزار می‌شود با مطالعه منابع مرتبط، از طریق سامانه مسابقات الکترونیک کتابخوانی به نشانی www.samakpl.ir مشارکت داشته باشند.

خبرنگار دانش‌آموز: مهسا زارعی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار