آغاز مرحله آموزشگاهی مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان و دانش‌آموزان خراسان رضوی

مشهد(پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: مرحله آموزشگاهی مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان و دانش‌آموزان استان از ابتدای سال تحصیلی جدید در همه مقاطع تحصیلی آغاز می شود.

کد مطلب: ۱۲۱۲۵۴۲
لینک کوتاه کپی شد
آغاز  مرحله آموزشگاهی مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان و دانش‌آموزان خراسان رضوی

حسین شادکام در مصاحبه با پانا گفت: هم زمان با سراسر کشور هفتمین مرحله مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان و نیز مرحله آموزشگاهی چهلمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان از ابتدای سال تحصیلی جدید در همه مقاطع تحصیلی آغاز می شود.

وی ادامه داد: مرحله آموزشگاهی مسابقات با توجه به اصل فراگیری در بین کلیه دانش آموزان مورد تاکید است که همه دانش آموزان در این مرحله در رشته های مورد علاقه رقابت می نمایند.

وی افزود: زمانبندی اجرای مرحله منطقه‌ای و شهرستانی مسابقات در بهمن ماه، مرحله استانی پس از ماه مبارک رمضان، در اواخر اردیبهشت ماه و مرحله کشوری نیز در تیرماه ۱۴۰۱ خواهد بود.

شادکام افزود: مسابقات دانش‌آموزی در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ، تفسیر، احکام و انشای نماز، مداحی، اذان، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه و فرهنگیان در چهار رشته؛ حفظ، قرائت، روش تدریس احکام و نهج‌البلاغه برگزار می‌شود.

در دو سال اخیر بسیاری از فعالیت های قرآنی و مسابقات با توجه به شرایط کرونا بصورت مجازی در بستر شبکه شاد دانش آموزی برگزار شد که در سال تحصیلی جدید هم برنامه های قرآنی منطبق بر شرایط خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار