اعتراض یک نماینده به احتمال بازگشت سامسونگ و ال‌جی به بازار ایران

تهران (پانا) - رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد در حوزه صنعت لوازم خانگی از جهت کمّیت و کیفیت گام بزرگی برداشته شده است، بنابراین نه دولت و نه مجلس به دنبال اینکه تولید داخلی با این کیفیت را دچار مشکل کند، نیستند و هرگز این اتفاق نمی‌افتد.

کد مطلب: ۱۲۱۲۴۶۴
لینک کوتاه کپی شد
اعتراض یک نماینده به احتمال بازگشت سامسونگ و ال‌جی به بازار ایران

علیرضا سلیمی در نشست علنی نوبت صبح امروز (یکشنبه 14 شهریور) مجلس شورای اسلامی با تبریک هفته تعاون و آغاز به کار دولت مردمی گفت: اقدام حضرت آیت‌الله رئیسی در سفر به مناطق محروم، ملاقات رودررو با مردم و شنیدن حرف آنها امر بدیعی بود.

وی ادامه داد: حضرت آیت‌الله رئیسی نشان داد متفاوت از آقایان دیگر است و عرش نشینان نمی‌توانند درد مردم را درک کنند.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس یازدهم همچنین تذکر داد: شنیده شده است شرکت‌های سامسونگ و ال جی در نظر دارند با باز شدن فضا از سوی آمریکایی‌ها، به جای پول‌های بلوکه شده با شرایط عجیب و غریبی به بازار ایران بازگردند، این در حالی است که این دو شرکت در روزهایی که ما به آنها نیاز داشتیم، ایران را رها کردند و رفتند.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امروز 500 کارخانه و 19 میلیون تولید لوازم خانگی داریم، اکنون که صنعت لوازم خانگی در ایران راه افتاده است، چرا آنها می‌خواهند به بازار ایران بازگردند؟ انتظار می‌رود دولت محترم دقت ویژه‌ای داشته باشد و اجازه ندهد به این راحتی‌ها شرکت‌هایی که به ما خیانت کردند، به بازار ایران برگردند.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر گفت: این دقت هست، قبلا این موضوع را در صحن تذکر داده‌ایم، مخصوصاً که در حوزه صنعت لوازم خانگی از جهت کمّیت و کیفیت گام بزرگی برداشته شده است، بنابراین نه دولت و نه مجلس به دنبال اینکه تولید داخلی با این کیفیت را دچار مشکل کند، نیستند و هرگز این اتفاق نمی‌افتد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار