در پی تداوم موفقیت‌های آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، کسب شد؛

رتبه اول کشوری در ارزیابی عملکرد استان‌ها در نهمین جشنواره تجارب برتر تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از کسب رتبه اول کشوری ارزیابی عملکرد استان‌هادر نهمین جشنواره تجارب برترتربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی استان‌های سراسر کشور خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۱۲۴۵۲
لینک کوتاه کپی شد
رتبه اول کشوری در ارزیابی عملکرد استان‌ها در نهمین جشنواره تجارب برتر تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، سید‌مجتبی هاشمی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با اعلام این خبر گفت: نهمین جشنواره تجارب برتر تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی با رویکردی نو، در سال تحصیلی 1400-1399 با مخاطب قرار دادن تمامی همکاران مدارس، مراکز پرورشی و ادارات برای حضور در عرصه‌های پژوهشی تربیتی در سطح منطقه، استان و کشور اجرا شد.

او اظهار کرد: این جشنواره با هدف مستندسازی اندوخته‌های تجربی همکاران و کاربست ابتکارات تربیتی، فعالیت خود را با تدوین برنامه عملیاتی منطبق بر سیاست‌های اجرایی آغاز نمود و پس از معرفی برگزیدگان و اجرای اختتامیه متمرکز استانی، اقدامات خود را در مرحله کشوری تداوم بخشید.

این مقام مسئول رتبه‌های درخشان مرحله کشوری توسط همکاران استان را گواه حضور تجربه‌های ناب تربیتی، مشاوره‌ای و مددکاری اجتماعی دانست و بیان کرد: دبیرخانه کشوری جشنواره مستقر در استان گیلان با ارزیابی فعالیت‌های اجرایی و سایر شاخص‌های مربوطه، شهرستان‌های استان تهران را به عنوان رتبه اول فعالیت‌های اجرایی جشنواره در سطح کشور اعلام کرده است.

هاشمی با تبریک کسب رتبه اول کشوری که نشان از برنامه‌ریزی هدفمند و خلاق است، از زحمات همکاران حوزه معاونت پرورشی استان، مناطق و گروه آموزشی کیفیت بخشی فعالیت‌های پرورشی تقدیر کرد و ابراز امیدواری کرد در سال تحصیلی آتی، همچنان شاهد حضور فعال و پویای همکاران در اجرای مطلوب این جشنواره باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار