تقاضای تحقیق و تفحص از نهاد ریاست جمهوری و سازمان شهرداری‌ها در مجلس بررسی می‌شود

تهران (پانا) - اعضای کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس در هفته جاری موضوعات متعددی از جمله تحولات افغانستان و تحقیق و تفحص از نهاد ریاست‌جمهوری را بررسی می‌کنند.

کد مطلب: ۱۲۱۲۳۲۲
لینک کوتاه کپی شد
تقاضای تحقیق و تفحص از نهاد ریاست جمهوری و سازمان شهرداری‌ها در مجلس بررسی می‌شود

اعضای کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس در روز یکشنبه 14 شهریور بررسی طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات شوراهای اسلامی کشور با حضور کارشناس مرکز پژوهش‌ها و مراجع ذی‌ربط را در دستور کار دارند.

همچنین تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از سال 1392 و تقاضای تحقیق و تفحص از نهاد ریاست‌جمهوری نیز در این نشست بررسی می شود.

کارگروه بررسی طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس شورای اسلامی با حضور نمایندگان پیشنهاددهنده، کارشناس مرکز پژوهش‌ها و دستگاه‌های اجرایی تشکیل جلسه می‌دهد.

دوشنبه 15 شهریور نیز بررسی طرح و لوایح دستورکار کمیته‌های تخصصی و بررسی دستور کار کمیته مدیریت بحران در دستور کار این کمیسیون قرار دارد.

سه‌شنبه 16 شهریور اعضای کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها تحولات افغانستان و مسائل مرزی را با حضور دستگاه امنیتی، مرزبانی و کارشناسات مرکز پژوهش‌ها بررسی می‌کنند. همچنین کارگروه بررسی طرح ناظر بر تاسیس و فعالیت سازمان‌های مردم نهاد (غیردولتی) با حضور کارشناس مرکز پژوهش‌ها و دستگاه‌های اجرایی تشکیل جلسه می‌دهد.

در روز چهارشنبه 17 شهریور هیات رئیسه کمیسیون و روسای کمیته‌های تخصصی نشستی خواهند داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار