افتتاح انجمن صلح و حقوق بشر جوانان استان چهارمحال و بختیاری

شهرکرد (پانا) - انجمن صلح و حقوق بشر جوانان استان چهارمحال و بختیاری افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۲۱۲۱۲۷
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح انجمن صلح و حقوق بشر جوانان استان چهارمحال و بختیاری

طی این مراسم که با حضور هیات مدیره انجمن صلح و حقوق بشر جوانان کشور برگزار شد، سارینا نصیری، به عنوان مسئول این انجمن در استان چهارمحال و بختیاری منصوب شد.

حسین احمدی، مدیر عامل انجمن صلح و حقوق بشر جوانان ایران در گفتگو با خبرنگار پانا گفت: این انجمن که در حوزه فرهنگی و آموزشی مشغول به فعالیت است، از اوایل خرداد ماه به صورت رسمی افتتاح و امروز با حدود 500 نفر از جوانان فعال و خودجوش در 19 شهرستان کشور در حال فعالیت است.

وی در ادامه افزود: امیدواریم با مدد الهی بتوانیم این انجمن را در تمامی استان ها افتتاح کرده و با بهره گیری از جوانان مشتاق، اهدافی نظیر حقوق کودکان کار و حقوق جوانان و همچنین اصلاح و تربیت، را که اهداف اصلی این انجمن هستند را دنبال کنیم.

او در پایان افزود: ما هیچ گونه محدودیتی برای حضور جوانان و نوجوانان در این انجمن نداریم و افراد با هر گونه عقاید و اقلیتی میتوانند در انجمن حضور داشته و با ما همکاری کنند و ما در خدمت این عزیزان خواهیم بود.

همچنین سارینا نصیری، مدیر انجمن صلح و حقوق بشر جوانان استان چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار پانا گفت: یکی از جدی ترین اهدافی که من در این استان دنبال خواهم کرد حمایت از زنان بد سرپرست و بی سرپرست و همچنین حمایت از زنان کار آفرین خواهد بود.

وی در ادامه گفت: یکی دیگر از اهدافی که ما به دنبال آن هستیم، حمایت از زندانیان جرایم غیر عمد است که با کمک دوستان به این اهداف خواهیم رسید.

وی در پایان افزود: علاقه مندان برای عضویت در این انجمن می توانند به دبیرانی که برای هر شهرستان مشخص خواهیم کرد مراجعه و پس از ثبت نام عضوی از این انجمن باشند و برای رسیدن به اهداف انجمن تلاش کنند.

خبرنگار : محمد صالح نکوئی سامانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار