وزیر کار: از تمام بسترهای تولید و اشتغال حمایت خواهد شد

تهران (پانا) - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به سفر به قم و دیدار با تنی چند از علمای حوزه علمیه، اظهار کرد مراجع تقلید به دلیل ارتباط عمیقی که با مردم دارند نسبت به درد و رنج بیکاری و اشتغال جامعه حساسیت و نگرانی زیادی دارند و نسبت به رفع این چالش‌ها در دولت سیزدهم تاکید کردند.

کد مطلب: ۱۲۱۱۹۷۵
لینک کوتاه کپی شد
وزیر کار: از تمام بسترهای تولید و اشتغال حمایت خواهد شد

حجت‌الله عبدالملکی امروز در حاشیه سفر به قم در جمع خبرنگاران، افزود: کابینه سیزدهم اولین دولت در گام دوم انقلاب اسلام و به سرعت به سوی تمدن نوین اسلامی حرکت خواهد کرد و رهبران این حرکت علما و مراجع تقلید خواهند بود.

وی با اشاره به اهمیت عملیاتی شدن توصیه‌ها و دغدغه‌های مراجع تقلید، ادامه داد: منویات و توصیه‌های مراجع تقلید برآمده از فرهنگ و معارف اصیل اسلامی است که باید به آنها عمل شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: در دولت سیزدهم ارتباط وسیع و عمیق وزارتخانه با مراجع تقلید و بیوت علما حفظ و تقویت خواهد شد و دیدار با علما از ماموریت‌های کاری مهم ما به شمار می‌رود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اهتمام دولت سیزدهم بر بهبود شرایط اشتغال، اظهار داشت: رییس جمهوری نسبت به اتفاقات مبارک در حوزه اشتغال وعده‌های امیدبخشی داده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: مسئولیت حاکمیتی و کلان ایجاد اشتغال بر عهده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است و از تمام بسترهای تولید و اشتغال حمایت خواهد شد تا وضعیت اشتغال به سمت بهبودی بیشتر حرکت کند.

وی ابراز کرد: در این سفر گزارشی از وضعیت کنونی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مراجع تقلید ارائه و برنامه‌های آتی وزارتخانه تشریح شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نخستین سفر استانی خود صبح پنجشنبه وارد شهر مقدس قم شد. عبدالملکی در ادامه برنامه‌های خود در سفر به قم با شماری از مراجع تقلید و علما دیدار کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار