داور مسابقات قرآن اوقاف:

شرکت در مسابقات قرآن بهترین راه برای محک زدن حافظان است

قم(پانا)- داور صوت مسابقات قرآن کریم اوقاف قم گفت علاقمندان به حفظ قرآن کریم و دیگر رشته‌های قرآنی، با فرا گرفتن آموزش‌های لازم به همراه تمرین جدی، در مسابقات شرکت کنند و خود را محک بزنند.

کد مطلب: ۱۲۱۱۹۶۳
لینک کوتاه کپی شد
شرکت در مسابقات قرآن بهترین راه برای محک زدن حافظان است

«اعظم السادات بنی فاطمی» از داوران مسابقات قرآن کریم اوقاف، در حاشیه برگزاری چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن استان با اشاره به اینکه روند داوری ها به صورت منظم در حال انجام است، اظهار کرد: یکی از نکات مثبت و حائز اهمیت در این دوره از مسابقات تعیین وقت برای هر شرکت کننده است تا دستورالعمل های بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا به صورت شایسته انجام شود.
وی با بیان دیگر ویژگی های این دوره از مسابقات که آن را با دوره های پیشین و سایر مسابقات متمایز می کند، تصریح کرد: پرسش و پاسخ بخش مفاهیم پس از پایان اجرای هر شرکت‌کننده در حضور داوران از ایده‌های بدیع و خلاقانه برگزارکنندگان این دوره از مسابقات به شمار می رود.
داور بخش صوت مرحله استانی چهل‌وچهارمین دوره مسابقات قرآن کریم استان قم همچنین به عدم حضور تماشاگران و همراهان متسابقین اشاره و عنوان کرد: این عدم حضور شاید در نگاه نخست کاهش شور و هیجان مسابقات را برای برخی مخاطبان تلقی کند اما در اصل موجب کاهش نگرانی و اضطراب متسابقین می شود که بسیار قابل اهمیت است.
وی در بخش دیگری از سخنان خویش به حضور داوران جوان در چهل و چهارمین دوره از مسابقات قرآن کریم استان قم اشاره و تصریح کرد: حضور چهره های جوان که برای نخستین بار در این رقابت ها صورت می گیرد بسیار شایسته است و از رخدادهای مبارک به شمار می رود.
بنی‌فاطمی ادامه داد: حضور چهره های جوان در عرصه داوری موجب تشویق متسابقین برای تلاش بیشتر می شود و می تواند در مسیری که گام گذاشته اند آنان را ثابت قدم کند.
وی به جوانانی که به حفظ قرآن و یا دیگر رشته های قرآنی علاقمند هستند، توصیه کرد: با فرا گرفتن آموزش های لازم به همراه تمرین جدی در سری مسابقات قرآنی به ویژه مسابقات اداره کل اوقاف و امور خیریه شرکت کنند و خود را در این عرصه محک بزنند.
داور بخش صوت مرحله استانی چهل‌وچهارمین دوره مسابقات قرآن کریم استان قم گفت: امیدواریم در روزهای پایانی شاهد حضور فعال افراد توانمند در صحنه مسابقات باشیم.
وی با تاکید بر اینکه هرچه به پایان مسابقات نزدیک تر شویم شاهد حضور پرشور متسابقین خواهیم بود، گفت: بسیاری از شرکت‌کنندگان برای نخستین بار است که در این مسابقات شرکت کردند و عملکرد بسیار خوبی نیز ارائه دادند و این امر قابل تقدیر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار