آخرین تحولات بازار طلا و ارز پایتخت؛

دلار کانال 27 هزارتومانی را نگه داشت

تهران (پانا) - امروز 10 شهریور 1400 قیمت دلار مرز 27 هزار و 200 تومان را از دست داد و حجم عرضه آن در بازار متشکل کاهش یافت. تغییرات قیمت دلار متشکل بر خلاف بازار آزاد مثبت بود.

کد مطلب: ۱۲۱۱۸۲۹
لینک کوتاه کپی شد
دلار کانال 27 هزارتومانی را نگه داشت

به گزارش اقتصادنیوز، قیمت دلار آمریکا در شروع معاملات امروز 70 تومان از عصر بالاتر بالاتر بود و روی 27 هزار و 320 تومان قرار داشت. مرز 27 هزار و 200 تومان برای دلار با اهمیت تلقی می‌شد. قیمت دلار در طول معاملات امروز افت کرد و مرز 27 هزار و 200 تومان را از دست داد. این رقم در آخرین ساعات معاملات روی 27 هزار و 130 تومان قرار داشت.

همراه با قیمت دلار، قیمت درهم امارات نیز مسیر کاهشی را دنبال کرد. قیمت درهم امارات در شروع معاملات امروز 30 تومان پایین‌تر از عصر روز گذشته و روی رقم 7 هزار و 410 تومان قرار داشت. تحلیل‌گران مرز 7 هزار و 400 تومان را مهم می‌دانستند و معتقد بودند تا زمانی که درهم بالای این مرز باشد قیمت دلار به صورت جدی وارد فاز کاهشی نمی‌شود. قیمت درهم در طول معاملات امروز افت کرد و زیر مرز یاد شده قرار گرفت. قیمت درهم در پایان معاملات امروز 7 هزار و 375 تومان بود.

قیمت طلای جهانی امروز رشد معناداری نداشت و قیمت سکه در واکنش به افت قیمت دلار پایین آمد. قیمت سکه در ابتدای امر بالای مرز 12 میلیون تومان قرار گرفت، اما در ادامه افت کرد و در آخرین ساعات معاملات امروز روی 11 میلیون و 890 هزار تومان ایستاد. قیمت سکه عصر روز گذشته 11 میلیون و 990 هزار تومان بود.

قیمت دلار بازار آزاد امروز قدری کاهش یافت و زیر مرز 27 هزار و 200 تومان قرار گرفت، اما قیمت دلار متشکل و سنا تغییراتی مثبت را به ثبت رساندند.

حجم عرضه دلار نیز نسبت به روز گذشته 13 درصد افت کرد و روی 7 میلیون و 89 هزار قرار گرفت. قیمت یورو آزاد و سنا نسبت به روز گذشته کاهش یافت، اما قیمت یورو متشکل رشد کرد.

برای جمع‌بندی می‌توان گفت در معاملات امروز قیمت دلار مرز 27 هزار و 200 تومان را از دست داد و حجم عرضه آن در بازار متشکل نسبت به روز گذشته کاهش یافت. قیمت یورو آزاد نیز تغییرات منفی را به ثبت رساند. قیمت سکه تحت تاثیر افت قیمت دلار کاهش یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار