مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان قرچک:

شهیدان رجایی و باهنر الگوهای بارز مسئولیت‌پذیری هستند

قرچک(پانا)- مدیر آموزش و پرورش منطقه قرچک با همکاری معاون پرورشی و تربیت بدنی و اعضاء شورای پرورشی در هفته دولت پای حل هرچه سریع‌تر مشکلات نظام تعلیم و تربیت این منطقه نشستند.

کد مطلب: ۱۲۱۱۸۰۶
لینک کوتاه کپی شد
شهیدان رجایی و باهنر الگوهای بارز مسئولیت‌پذیری هستند

رضا داورزنی مدیر آموزش و پرورش منطقه قرچک در هفته دولت خطاب به فرهنگیان این منطقه تاکید کرد: مسئولیت خطیری بر عهده تمامی ما قرار گرفته که باید با تمام وجود آن را به کرسی عمل بنشانیم، این مسئولیت چیزی جز خدمت خالصانه به نظام تعلیم و تربیت و تلاش برای قوی‌تر شدن این نظام نیست.

او افزود: تعلیم و تربیت دو کلمه‌ای است که در کنار هم زیبا و اثر‌گذار خواهند بود، این را از معلمی دلسوز به نام محمد‌علی رجایی آموختیم و باید دانش‌آموزان را یاری کنیم تا ایرانی قوی و محکم برای آینده بسازیم.

در ادامه این جلسه مهدی دهقانی معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان قرچک گفت: خدمت خالصانه به آحاد جامعه از شهیدان محمد‌علی رجایی و محمد‌جواد باهنر برای ما به جا مانده است؛ ما باید روحیه مسئولیت‌پذیری را نه تنها در خود، بلکه در فرزندان این منطقه اضافه کنیم‌ و در کنار تمامی اینها مکتب سردار رشید اسلام، حاج قاسم سلیمانی را پایدار‌تر کنیم.

خبرنگار دانش‌آموز: فاطمه فعلی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار