رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

زمان توزیع کتب درسی دانش‌آموزان اعلام شد

کرمانشاه(پانا) - رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان از زمان توزیع کتب درسی دانش‌آموزان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۱۱۷۱۴
لینک کوتاه کپی شد
زمان توزیع کتب درسی دانش‌آموزان اعلام شد

فرهاد فولادی اظهار کرد: بر اساس برنامه زمان‌بندی اعلام شده کتب درسی از ابتدای شهریور توسط مناطق و نواحی آموزش و پرورش در اختیار مدارس قرار گرفته و مدارس هم از دهم شهریور کار توزیع کتب درسی بین دانش‌آموزان را آغاز خواهند کرد.

وی افزود: مدارس تا اول مهر ماه فرصت دارند تمامی کتب درسی را در اختیار دانش‌آموزان استان قرار دهند.

رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان با بیان این‌که توزیع کتاب بین دانش‌آموزان منوط به ثبت سفارش کتب درسی از سوی اولیای دانش‌آموزان یا اولیای مدرسه است، گفت: دانش‌آموزانی که هنوز کتب درسی سال تحصیلی جدید را ثبت سفارش نکرده‌اند می‌توانند با مراجعه به سامانهhttps://www.irtextbook.ir/ سفارش خود را ثبت کنند.

فولادی تصریح کرد: دانش‌آموزان تا ۳۱ شهریورماه جاری مهلت دارند برای تهیه کتب درسی ثبت سفارش اینترنتی داشته باشند و اگر دانش‌آموزی ثبت سفارش نداشته باشد کتاب درسی در اختیار او قرار نخواهد گرفت.

فولادی سپس نیاز استان کرمانشاه به کتب درسی را در حدود سه میلیون جلد عنوان کرد و افزود: برای تهیه کتب درسی مورد نیاز دانش‌آموزان مشکلی در استان نداریم و کتاب به اندازه کافی در استان موجود است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار