پهلوان‌زاده: مهدویان دوست دارد سریال هایش آمریکایی مونتاژ شوند

تهران (پانا) - «سجاد پهلوان زاده» تدوین گر سریال زخم کاری با عنوان اینکه بازیگران سریال هم بعد از تماشای قسمت های سانسورشده ابهام داشتندعنوان کرد که برای مونتاژ سریال حتی تا 12 شبسانسورهای ساترا را اعمال می کردند.

کد مطلب: ۱۲۱۱۴۹۹
لینک کوتاه کپی شد
پهلوان‌زاده: مهدویان دوست دارد سریال هایش آمریکایی مونتاژ شوند

«سجاد پهلوان زاده» تدوین گر سریال زخم کاری در گفت‌وگو با جیرانی در برنامه کافه آپارات گفت: «وقتی فیلنامه را خواندم به مهدویان گفتم که این سریال شبیه « بریکینگ بد» است و قطعا خواهد گرفت. البته من رمان را هم خوانده بودم و آن را بسیار دوست داشتم.»
وی ادامه داد: «مهدویان اهل مشورت است و همه می‌دانیم چه می‌خواهیم و روی فیلنامه سوار هستیم. به طور مثال بعد از کارهایی که با مهدویان کردم به خوبی می‌دانم او چه می‌خواهد. او دوست دارد کارها آمریکایی مونتاژ شود و بسیار به نگاه بازیگران اهمیت می‌دهد.»

بازیگران سریال هم بعد از تماشای قسمت های سانسورشده ابهام داشتند

تدوین گر سریال زخم کاری در مورد سانسورهای اعمال شده ساترا روی این سریال گفت: «معمولا شنبه سریال را به ساترا می‌فرستیم آنها نظرات‌شان را می‌گویند و ما آنها را اعمال می‌کنیم. آنچه در نهایت در فیلیمو پخش می‌شود، نسخه نهایی با اجرایی شدن دستورات ساترا است.»
پهلوان‌زاده افزود: «قسمت 5 و 6 به دلیل رابطه مالک و منصوره و همچنین داستان اخوان، بسیار قسمت‌های سختی بودند. ما توضیح می‌دادیم که این صحنه‌ها باید دیده شود و خلاف عرف جامعه هم نیست اما ... آنقدر ما این لحظات را درآوردیم که گاهی خود بازیگر مثل خانم توسلی می‌گوید در این صحنه این چه واکنشی بود که من نشان دادم؟ در جایی در واکنش به یک دیالوگ نباید خندید اما چون صحنه دچار سانسور شده است مجبور شدیم این صحنه را جایگزین کنیم.»

ابهام در چگونگی آشنایی مالک با کیمیا
وی گفت: «خیلی از ما می‌پرسند که مالک چگونه با کیمیا اینقدر صمیمی شد؟ یا چگونه اخوان راضی به دادن پرونده‌ها شد؟ به طور مثال دو نگاه از کیمیا به مالک سانسور شد که کل رابطه این دو را می‌ساخت و این سانسورها باعث شد تا این سوال‌ها برای مردم ایجاد شود.»
او ادامه داد: «باور نمی‌کنید یکبار ما ساعت 12 شب پنجشبه مجبور به اعمال نظرات ساترا بر روی سریال شدیم. سریالی که قرار بود جمعه صبح ساعت 8 پخش شود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار