2 هزار و 81 بیمار کرونایی در بیمارستان‌های آذربایجان‌غربی بستری هستند

رکورد بستری‌های کرونایی در آذربایجان‌غربی شکسته شد

ارومیه (پانا) - رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان‌غربی اعلام کرد وضعیت شیوع کرونا در استان بسیار وخیم شده به طوری که هر ۱۹۰ ثانیه ( کمی بیش از سه دقیقه) یک نفر بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ بستری می‌شود که این، رکورد جدیدی به شمار می رود.

کد مطلب: ۱۲۱۱۴۴۵
لینک کوتاه کپی شد
2 هزار و 81 بیمار کرونایی در بیمارستان‌های آذربایجان‌غربی بستری هستند

به گزارش دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی، جواد آقازاده با اعلام این خبر اظهار کرد : طی ۲۴ ساعت گذشته هزار و ۶۶۳ نفر در آذربایجان غربی کرونا مثبت شده اند که رقم بسیار بالایی است.

وی اضافه کرد: از این تعداد، ۴۵۷ نفر در مراکز درمانی آذربایجان غربی بستری شده اند که در این خصوص نیز همچنان در اوج قرار داریم و تاکنون به این میزان بستری نرسیده بودیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی اظهار کرد: با اضافه شدن این تعداد، کل بستری‌شدگان سندرم حاد تنفسی در استان به ۲ هزار و ۸۱ نفر رسیده است.

آقازاده از بستری بودن ۲۸۶ نفر از بیماران کرونایی در بخش های مراقبت های ویژه مراکز درمانی آذربایجان غربی خبر داد و گفت: از این تعداد ۷۷ نفر با استفاده از ونتیلاتور تنفس می کنند.

وی با اشاره به فوت ۳۰ نفر در آذربایجان غربی از جمله ۱۳ نفر در ارومیه طی ۲۴ ساعت گذشته بر اثر ابتلا به بیماری کووید ۱۹، بیان کرد: با اضافه شدن این تعداد، کل فوتی ها به پنج هزارو ۵۱۴ نفر رسیده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار