معاون آموزش متوسطه آذربایجان‌غربی:

بازگشایی ایمن و سلامت مدارس رویکرد آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی است

ارومیه(پانا)- معاون آموزش متوسطه آذربایجان‌غربی عنوان کرد ظرفیت‌های درون و برون‌سازمانی برای بازگشایی ایمن و سلامت مدارس بکار گرفته شده و این موضوع رویکرد مهم این نهاد در آستانه بازگشایی مدارس است.

کد مطلب: ۱۲۱۱۲۹۵
لینک کوتاه کپی شد
بازگشایی ایمن و سلامت مدارس رویکرد آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی است

بابک حشمت روز دوشنبه در جلسه هماهنگی پروژه مهر سال تحصیلی جدید افزود: لازم است تا تمامی بخشها و مناطق استانی تلاش خود را برای حل و رفع مشکلات و مسایل پیش رو به‌کار گیرند و از تجربیات سالهای گذشته برای آغاز به‌کار دوباره مدارس بهره مند شوند.

وی با اشاره به اینکه کرونا روزها و ماه های سختی را برای تعلیم و تربیت رقم زده و در استان آذربایجان غربی بیشتر شاهد وضعیت قرمز بوده ایم، گفت: تدابیر هوشمندانه مسوولان وزراتخانه و ستاد ملی مقابله باکرونا با تکیه بر برنامه ریزی و هماهنگی، بهترین روش ها را برای کاهش آسیب ها رقم زده است.

وی با بیان اینکه بعد از تشکیل ستاد پروژه مهر استان، کارگروه های تخصصی به صورت همه جانبه و تخصصی کارها را پیش برده اند، گفت: قبل از شروع سال تحصیلی برنامه سالانه استان تدوین شده است و تمامی شاخص ها در مناطق و مدرسه تعیین شده که با مشارکت خود روسا و مسئولین بخش های مختلف قابل اجرا است.

معاون آموزش متوسطه آذربایجان غربی گفت: در شرایط کرونایی تلاش برای پوشش تحصیلی با رویکرد عدالت آموزشی در بستر فضای شاد هم در تولید محتوا و هم پوشش مناطق محروم که استان ما شروع کننده و پیشتاز این حرکت بود، مدنظر جدی استان است.

حشمت بیان کرد: این استان با دسترسی بیش از 80 درصد مدارس روستایی به اینترنت در مناطق محروم همه نیروها و ابزارها را برای آغاز سال تحصیلی بسیج کرده است تا آموزش از همه منظر اتفاق بیافتد.

وی ادامه داد: رصد بهینه روند ثبت نام دانش آموزان تا بازگشایی مدارس و بعد از آن نیز از ضروریات است و نباید فراموش کرد که مدارس محل اجرای برنامه های این نهاد است و لازم است تا مدیران موضوع ثبت نام را با جدیت پیگیری کنند.

حشمت گفت: ساماندهی نیروی انسانی، باید با جدیت بازنگری نهایی شود و اطلاعات پروژه مهر به صورت هفتگی تا بازگشایی مدارس جمع‌بندی و گزارش شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار