اجرای پویش بزرگ عشق به امام‌حسین‌(ع) در شهرستان قرچک

قرچک (پانا)- معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان قرچک از اجرای پویش بزرگ کشوری عشق به امام‌حسین‌(ع) در شهرستان قرچک خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۱۱۲۶۶
لینک کوتاه کپی شد
اجرای پویش بزرگ عشق به امام‌حسین‌(ع) در شهرستان قرچک

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش قرچک،مهدی دهقانی معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان قرچک گفت: ماه محرم شیعیان داغدار هجرت مظلوم‌ترین انسان تاریخ و یاران وفادارش شدند. زمان اندکی تا رسیدن سومین پیشوای عالم، بر خاک نینوا باقی مانده است تا حماسه‌ای بزرگ خلق شود. دشت کربلا شاهد بر حق ایثار، شهامت، فداکاری، ایمان و اخلاص پیروان راستین خاندان اهل‌‌بیت(ع) است.

او بیان کرد: این دیار، بزرگترین دانشگاه بشریت محسوب می‌شود که در آن درس آزادگی و رادمردی به تمامی نسل‌ها آموخته شد. محرم زمانی که امام حسین(ع) و وفادارترین انسان‌هایی که جهان تاکنون به خود دیده بود، بزرگترین حرکت انسان‌سازی را به منصه ظهور رساندند.

مهدی دهقانی شرایط تولید آثار و ضوابط پویش را تشریح کرد: تولید آثار به صورت انفرادی و یا دانش‌آموزی/مربی با اعضای خانواده با رعایت ضوابط بهداشتی شرایط کرونا، فضای تولید ( خانه و محل سکونت یا فضای باز )، زمان تولید فیلم حداکثر ۱۰۰ ثانیه، ارائه فیلم‌ها با فرمت mp4 و حداکثر حجم ،mb15 درج استان ، موضوع ، عوامل تهیه در زیرنویس (کپشن) فایل ارسالی از جمله شرایط است.

او تصریح کرد: آثار خود را حداکثر تا تاریخ 10 مهرماه به آیدی @sazman1272 و یا به معاون پرورشی آموزشگاه خود ارسال کنید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار