از سال ۹۹ تاکنون:

پرداخت 78 میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال وام قرض‌الحسنه ازدواج در کهگیلویه و بویراحمد

یاسوج (پانا) - مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه از سال ۹۹ تاکنون ۷۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال وام قرض‌الحسنه ازدواج در این بانک پرداخت شده‌است، عنوان کرد این بانک با هدف تسهیل ازدواج جوانان و برای اجرای مصوبات بانک مرکزی اقدامات قابل‌توجهی در پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج انجام داده‌است.

کد مطلب: ۱۲۱۱۲۱۶
لینک کوتاه کپی شد
پرداخت 78 میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال وام قرض‌الحسنه ازدواج در کهگیلویه و بویراحمد

سید مهدی میراب باشی، تعداد پرونده‌های وام ازدواج در بانک توسعه تعاون کهگیلویه و بویراحمد را ۱۱۱ پرونده برشمرد و افزود: این بانک در سال ۱۳۹۹ عمکلرد ۱۰۰درصدی و در ۴ ماهه اول امسال عملکرد ۹۰ درصدی در پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج داشته است.

وی ادامه داد: در سال جاری تمهیداتی برای سهولت و سرعت در پرداخت وام ازدواج پیش بینی و به همه شعب ابلاغ شده که این تسهیلات با کمترین بروکراسی اداری و در سریع‌ترین زمان به زوج‌های جوان اعطا می‌شود.

میراب‌باشی با اشاره به بخشنامه بانک مرکزی در سال جاری، افزود: به هر یک از زوجین ۷۰۰ میلیون ریال با دوره بازگشت ۱۰ ساله پرداخت می‌شود که این میزان برای زوج‌های زیر ۲۵ سال و زوجه‌های زیر ۲۳ سال تا سقف یک میلیارد ریال و برای فرزندان شاهد و ایثارگر تا سقف مبلغ دو میلیارد ریال قابل پرداخت است.

گفتنی است بانک توسعه تعاون از بدو تأسیس به عنوان یکی از بانک‌های عامل پرداخت وام قرض‌الحسنه ازدواج فعال بوده است و مطابق آمار رسمی از سال ۹۷ تاکنون نیز حدود ۱۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات در این سرفصل پرداخت کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار