مدیر مخابرات منطقه سمنان عنوان کرد:

لزوم تقویت نگاه ملی و تعامل مثبت نهادهای بالادستی در حوزه مخابرات

سمنان (پانا) - مدیر مخابرات منطقه سمنان عنوان کرد به‌منظور غلبه بر چالش‌های موجود، باید تعامل مثبت نهادهای بالادستی و حوزه رگولاتوری با هدف مانع‌زدایی از توسعه مخابرات افزایش یابد.

کد مطلب: ۱۲۱۰۹۶۶
لینک کوتاه کپی شد
لزوم تقویت نگاه ملی و تعامل مثبت نهادهای بالادستی در حوزه مخابرات

مجید دارائی به مناسبت هفته دولت با تبریک هفته دولت به دولتمردان جمهوری اسلامی ایران و همکارانش در استان سمنان و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، با اشاره به وجود چالش‌های سنگین و اساسی در موارد مختلف در مسیر توسعه مخابرات و خدمت‌رسانی به مشتریان بیان کرد: با توجه به حضور ملی و متوازن مخابرات در تمام شهرها و روستاها و ارائه خدمات زیرساختی به اپراتورها، لازم است به منظور غلبه بر چالش‌های موجود، تعامل مثبت نهادهای بالادستی و حوزه رگولاتوری با هدف مانع‌زدایی از توسعه مخابرات افزایش یابد.

وی تصریح کرد: شرکت مخابرات ایران به عنوان شبکه مادر مخابراتی، اصلی‌‌ترین و کلیدی‌ترین نقش را در تحقق این اهداف و بالندگی صنعت فاوا بازی می‌کند؛ بنابراین رشد این شرکت مایه رشد صنعت پیشران ارتباطات و افول شرکت، مایه افول صنعت خواهد بود.

مدیر مخابرات منطقه سمنان با تأکید بر این مهم که باید تلاش کنیم فردایی بهتر برای صنعت ارتباطات کشور رقم بزنیم، خاطرنشان کرد: شرکت مخابرات ایران با توجه به گستره فعالیت خود در سراسر کشور و مزیت‌های نسبی، اصلی‌ترین بازیگر در توسعه شبکه و زیرساخت‌های ارتباطی است.

دارائی با بیان این مهم که رسانه‌ها در حوزه توسعه با نگاه مثبت گام برمی‌دارند، گفت: رسانه‌ها اگر در راستای شفافیت‌سازی گام بردارند، بدون شک شاهد جامعه‌ای سالم و با ارزش خواهیم بود. همزمان با پیشرفت فناوری و تکنولوژی‌های روز و همچنین استفاده از گوشی‌های هوشمند، شبکه‌های اجتماعی با گسترش همه‌گیری روبرو شده و در این فضا نیاز بود تا رسانه‌ها برای تأثیرپذیری خود با جامعه، به ابزارهای جدید مجهز شوند.

وی تأکید کرد: در حوزه هوشمندسازی، مخابرات یکی از زیرساخت‌های مهم شناخته می‌شود تا جایی که این بخش توانسته در تمامی حوزه‌ها، به خصوص در زمان شیوع ویروس کرونا ورود جدی در بخش ارتباطات داشته باشد.

مدیر مخابرات منطقه سمنان با اشاره به اینکه شرکت مخابرات در راستای انجام وظایف خود نگاه ویژه‌ای به عدالت ارتباطی دارد، تأکید کرد: اولویت برنامه‌های ما در استان بر همین پایه شکل گرفته و خوشبختانه نیز در این زمینه اقدامات گسترده و مناسبی در سطح استان به انجام رسیده است.

دارائی، قیمت حامل‌های ارتباطی را فراتر از دریافت‌های این شرکت دانست و اظهار کرد: ارائه خدمات گسترده شرکت مخابرات به مردم نیازمند نگاه ویژه حاکمیت است تا ما بتوانیم همزمان با گسترش انواع خطوط مخابراتی، خدمات لازم و شایسته را به شهروندان ارائه دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار