کارمندان نمونه آموزش و پرورش شهرستان دشتستان تجلیل شدند

دشتستان (پانا)- طی آئینی با حضور فرماندار دشتستان به صورت ویدئو کنفرانس از کارمندان نمونه آموزش و پرورش شهرستان دشتستان تجلیل به عمل آمد.

کد مطلب: ۱۲۱۰۹۲۳
لینک کوتاه کپی شد
کارمندان نمونه آموزش و پرورش شهرستان دشتستان تجلیل شدند

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان دشتستان، فرماندار دشتستان در آئین تجلیل از کارمندان نمونه این شهرستان گفت: در هفته دولت در کنار شرایط خاصی که بر جامعه حاکم بود بسیار مشتاق بودیم که به صورت حضوری و از نزدیک شاهد فعالیت ادارات و افتتاح پروژه ها باشیم که متاسفانه میسر نشد.

فتح اله نوروزی خاطرنشان کرد: در کنار این همه مشکلات در حوزه اعتبارات خوشبختانه 120 پروژه با اعتبار 741 میلیارد تومان افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شده است.

وی بیان کرد: در هفته دولت امسال پروژه های خوبی داشتیم که نشان از تلاش مسئولین دستگاه های اجرایی است و امیدواریم با تداوم این امر شاهد خدمتگزاری به مردم باشیم.

فرماندار دشتستان اظهار کرد: در آخرین روز هفته دولت نیز با حضور استاندار بوشهر 17 پروژه با اعتبار 285 میلیارد تومان افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد.

نوروزی با اشاره به تقویم روزشمار هفته دولت افزود: در این تقویم روزی به عنوان روز کارمند گنجانده شده است تا در این روز از تلاش های کارمندان ساعی و پرتلاش دستگاه های اجرایی تجلیل شود و امسال ما از 212 نفر از کارمندان برتر دستگاه های اجرایی شهرستان به صورت مجازی تجلیل می کنیم.

وی ریشه توسعه را سرمایه نیروی انسانی دانست و گفت: نیروی کار متخصص و آموزش دیده می تواند از طریق نوآوریها و به کارگیری بهینه امکانات مادی و مالی کشور موجبات رشد اقتصادی سریع تر جامعه را فراهم سازد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان نیز در این مراسم گفت: هفته دولت یادآور ایثار و جانفشانی های انسان های فرهیخته و بزرگی است که در تاریخ پر افتخار جمهوری اسلامی ایران با بذل جان خود در راستای پاسداری از ارزش ها و خدمت صادقانه به مردم و پیشرفت و آبادانی کشور به شهادت رسیده اند.

سهراب باقری بیان کرد: این هفته فرصت خوبی است تا به پاسداشت خدمات ماندگار این بزرگان بی ادعا برخیزیم و هرساله در چنین روزهایی از آن بزرگان یاد کرده و عظمت و شکوه و بزرگی آنان را گرامی بداریم.

وی با تبریک روز کارمند گفت: روز کارمند روز تجلیل از انسان های شایسته ای است که تمام هدف و برنامه آنها در راستای خدمت صادقانه به مردم است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار