بازسازی صحنه قتل با مار کبرای / فیلم

تهران (پانا)- اقدام پلیس برای بازسازی یک صحنه قتل با استفاده از مار کبرا به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد.

کد مطلب: ۱۲۱۰۸۸۱
لینک کوتاه کپی شد
بازسازی صحنه قتل با مار کبرای / فیلم

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، پلیس هند برای بازسازی صحنه قتل یک زن از مار کبرای واقعی استفاده کرد. این زن در ماه می سال ۲۰۲۰ توسط شوهرش و با کمک یک مار کبرا به قتل رسیده بود. قاتل برای تصاحب طلا‌های همسرش و ازدواج با یک زن دیگر اقدام به قتل همسر خود کرده بود.

پلیس ایالت کرالا هند برای حل معمای این قتل مرموز، صحنه قتل را با استفاده از یک مار کبرای واقعی و یک زن عروسکی بازسازی کرد. کارآگاهان پلیس با استفاده از آزمایشات پزشکی روی این عروسک تلاش کردند تا به معمای قتل این زن پی ببرند. ویدئویی که توسط پلیس هند منتشر شده بازسازی صحنه قتل این زن را به تصویر می‌کشد.

در این ویدئو در حالی که زن عروسکی روی تخت خوابانده شده، مار کنار تخت وی قرار داده شد، سپس پلیس یک تکه گوشت مرغ را به دست عروسک چسباند تا عروسک برای مار واقعی به نظر برسد. مار چند بار به دست این عروسک حمله کرده و او را نیش زد. تفاوت زخمی که توسط گزش طبیعی مار ایجاد شده با زخمی که خزنده مجبور به انجام حمله و ایجاد آن شده در آزمایشات مشخص شد.

قربانی توسط یک مار کبرای ۱۵۰ سانتی متری دو بار گزیده شده که دو زخم ۲.۵ و ۲.۸ سانتی متری در دست وی ایجاد شده بود. این در حالی است که در آزمایشات انجام شده مشخص شد که زخم ایجاد شده در گزش طبیعی مار تنها ۱.۷ سانتی متر است. به عبارت دیگر تحریک مار منجر به حمله‌ای شده که زخم‌های عمیق تری روی دست قربانی ایجاد کرده است. در آزمایشات پلیس یک زخم ۲.۴ سانتی روی دست عروسک ایجاد شده بود.

قربانی بار نخست در تختخواب خود در حالی که پسر و شوهرش در مکان دیگری در خانه خوابیده بودند مورد گزش مار قرار گرفته بود. در حالی که ساروج، شوهر قربانی در بازجویی به پلیس گفته بود که مار از لابلای پنجره که برای تهویه هوای خانه باز بوده وارد خانه شده، اما پلیس به وی مشکوک شده بود.

گفتنی است؛ سال گذشته بود که مرگ «یوتهرا» اهل کولام ایالت کرالا خبرساز شد. این زن ۲ بار توسط مار کبرا گزیده شده بود. او پس از وقوع حادثه اول، در حالی که در خانه پدرش تحت درمان بود بار دیگر مورد گزش یک مار کبرا قرار گرفت که منجر به مرگ وی شد.

در ادامه ویدئوی این حادثه بازسازی شده را مشاهده می‌کنید:

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار