درخشش دانش‌آموزان دبستان آزادی منطقه 15 در مسابقات گوناگون

تهران(پانا)- فعالیت‌های دانش‌آموزان با شروع تعطیلات تابستانی متوقف نشده و با پیگیری‌های لازم؛ تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده و موفقیت‌های چشمگیری به دست می‌آورند.

کد مطلب: ۱۲۱۰۵۹۶
لینک کوتاه کپی شد
درخشش دانش‌آموزان دبستان آزادی منطقه 15 در مسابقات گوناگون

به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه ۱۵، مدیر دبستان آزادی از درخشش دانش آموزان این مدرسه، در مسابقات کشوری، وبینارها و کارگاه های آموزشی خبر داد.

در این گزارش آمده: تعدادی از دانش آموزان دبستان آزادی با تلاش و مدیریت کادر آموزشی و پرورشی مدرسه، در وبینار و کارگاه های آموزشی شرکت داشته و موفقیت های چشمگیری را در طی سال تحصیلی۱۴۰۰-۱۳۹۹ کسب کردند.
این گزارش می افزاید: فعالیت دانش آموزان با شروع تعطیلات تابستانی متوقف نشده و با پیگیری، تشویق و معرفی کانال ها و مسابقات کشوری و منطقه ای به دانش آموزان از طریق کانال مدرسه ادامه داشته و تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده و در زمان تعطیلات تابستانی نیز دانش آموزان موفقیت های چشمگیری در سطح کشوری کسب کردند.
ضمن تبریک به دانش آموزان برتر، اسامی برگزیدگان کشوری و استانی دبستان آزادی و رتبه آنها به شرح زیر است.
دانش آموزان راه یافته به مرحله کشوری، سارینا زینلی، سارا بخشنده نژاد، زهرا شایسته، الیسا عطایی مادیه و یاسمین شیرزاد، رتبه اول کشوری جشنواره جابربن حیان با محوریت یادگیری با طعم ریاضی به میزبانی خراسان رضوی شدند. سارا بخشنده نژاد در جشنواره کشوری نانو در رشته کتابچه مصور، فاطمه تقیان در جشنواره کشوری نجوم، رشته مدل سازی، ریحانه صاحبی، سارنیاز نیلی، زهرا شایسته، برگزیده و منتخب کشوری در سه مرحله پنجشنبه های نانویی، شدند. همچنین دانش آموزان راه یافته به مرحله استانی، یاسمین شیرزاد رتبه اول رشته نقاشی، سارا بخشنده نژاد، رتبه دوم رشته نقاشی و رتبه اول رشته مهارت خواندن و رتبه اول رشته قصه گویی را به دست آوردند.
گفتنی است، سارا بخشنده نژاد در جشنواره مشق انتظار نیز در بخش قرائت ادعیه مهدوی رتبه استانی را کسب کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار