مدیرکل آموزش و پرورش استان خبر داد:

اعزام تیم‌های پایش و رصد فرآیندهای اجرایی پروژه مهربه شهرستان‌ها و مناطق سیستان و بلوچستان

زاهدان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت با هدف ایجاد وحدت رویه و انسجام در برنامه‌ها و فعالیت‌های گوناگون ادارات شهرستانها و مناطق، تیم‌های بازدیدی پنجگانه به سرپرستی معاونان این اداره کل به منظور پایش و رصد فرآیندهای اجرایی پروژه مهر به قطب‌های استان اعزام می‌شوند.

کد مطلب: ۱۲۱۰۵۸۸
لینک کوتاه کپی شد
اعزام تیم‌های  پایش و رصد فرآیندهای اجرایی پروژه مهربه شهرستان‌ها و مناطق سیستان و بلوچستان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، حمیدرضا رخشانی اظهار کرد: هر ساله و قبل از آغاز سال تحصیلی، با هدف بررسی و رصد فعالیت‌ها، برنامه‌ها و اقدامات ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق و ایجاد آمادگی هرچه بیشتر به ویژه در سطح مدارس به منظور آغاز سال تحصیلی جدید، علاوه بر بازدیدهای سیستمی فرآیند بازدید بالینی نیز در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: امسال نیز با تقسیم کاری که در حوزه ستادی صورت گرفته پنج تیم بازدیدی به سرپرستی معاونان این اداره کل با حضور در قطب های مرکزی، سیستان، ایرانشهر، سراوان و چابهار از نزدیک فعالیت‌ها و برنامه‌های پروژه مهر را مورد بررسی و ارزیابی قرار می دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ادامه داد: در این بازدیدها فرآیندهایی از جمله ثبت نام دانش آموزان، ساماندهی نیروی انسانی، وضعیت فضاها، تجهیزات و امکانات، میزان آمادگی ادارات و مدارس در شاخص‌های مختلف برای آغاز سال تحصیلی، برنامه سالانه، سازمان عملی نیروها و مواردی از این قبیل بررسی خواهد شد.

رخشانی بیان کرد: متعاقب انجام این بازدیدها، همه مولفه های مورد نظر پس از بررسی و احصاء نتایج، در جلسه شورای اداری شهرستان‌ها و مناطق نیز مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت و از ظرفیت درون منطقه‌ای و قطبی به منظور رفع مشکلات و موانع و چالش ها نیز استفاده خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: این اقدام و مجموعه فعالیت‌ها و اقدامات دیگر در راستای تحقق اهداف پروژه و آغاز بانشاط و مطلوب در سال تحصیلی جدید انجام می‌گیرد و امیدواریم با برنامه‌ریزی و تدبیر یکایک همکاران در جای جای استان و به ویژه در مدارس زمینه حضور دانش‌آموزان و آموزش چهره به چهره میسر شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار