پیام تسلیت سرپرست آموزش و پرورش درپی درگذشت «آیت الله محمد علی فیض گیلانی»

تهران (پانا) - سرپرست وزارت آموزش و پرورش، درگذشت «آیت الله محمد علی فیض گیلانی»؛ عالم مجاهد، پارسا و روحانی انقلابی کشور را تسلیت گفت.

کد مطلب: ۱۲۱۰۵۲۶
لینک کوتاه کپی شد
پیام تسلیت سرپرست آموزش و پرورش درپی درگذشت «آیت الله محمد علی فیض گیلانی»

متن پیام تسلیت علیرضا کاظمی به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

رحلت عالم مجاهد و پارسا و روحانی انقلابی و روشن ضمیر و عضو پیشکسوت جامعه مدرسین حضرت «آیت الله محمد علی فیض گیلانی» موجب تأسف و تأثر شد.

سوابق درخشان و اثرگذاری ایشان در نهضت انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره) و خدمت مخلصانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دلسوزی، اخلاص و اهتمام این عالم دردمند و حقیقت طلب در یک قرن اخیر، در کنار تجربیات گرانقدر و ارتباطات موسع با اقشار مختلف مردم به خصوص جوانان و نوجوانان نسل انقلابی، چون معلمی برای تعلیم و تربیت نفوس مستعده و تعمیق معارف اسلامی از ایشان چهره ای دردمند، مورد وثوق و دلسوز پدید آورده بود.

در عرصه های دینی و مبارزات انقلابی نیز آن مرحوم از شاگردان خاص «آیت الله العظمی بروجردی» و «امام راحل» و از همراهان و معتمدان ایشان در قبل و بعد از پیروزی انقلاب بود که تلاش هایش برای ارتقای فرهنگ اصیل و ناب اسلامی فراموش نخواهد شد.

اینجانب مصیبت درگذشت این عالم و مجاهد جلیل القدر را به محضر مقدس حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، علمای حوزه های علمیه و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، بیت مکرم و شاگردان و ارادتمندان ایشان تسلیت می گویم و از درگاه خداوند سبحان برای آن مرحوم، علو درجات و حشر با اولیای الهی و برای بازماندگان صبر توأم با اجر خواهانم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار