نگاهی به جمعیت بشردوستانه هلال احمرفارسان

فارسان(پانا) - جمعیت بشردوستانه هلال احمر با اهداف تلاش برای تسکین آلام بشری و تأمین احترام انسان‌ها، کوشش در جهت برقراری دوستی، تفاهم، صلح پایدار میان ملت‌ها، حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها بدون در نظر گرفتن هیچ گونه تبعیض میان آنها به کمک مردم می‌رود.

کد مطلب: ۱۲۱۰۳۷۸
لینک کوتاه کپی شد
نگاهی به جمعیت بشردوستانه هلال احمرفارسان

سازمان هلال‌احمر به عنوان یک مؤسسه عام‌ المنفعه و امدادی فعالیت می‌کند، که از جمله طرح های تابستانه و فعالیت های جمعیت هلال احمر شهرستان فارسان، آموزش های مهارت امدادی، مشارکت در برنامه‌های بشر دوستانه مانند اهدای خون، کاروان نیکوکاری، ایستگاه سلامت، ایستگاه غربالگری، کلاس های ورزشی مثل آمادگی جسمانی، ژیمناستیک، والیبال و کلاس های فرهنگی و آموزشی با هدف پیشگیری از آسیب های اجتماعی است‌.

طرح ناظران سلامت و نذر سلامت که در تمام نقاط کشور ایران در حال اجرا است، در شهرهای شهرستان فارسان نیز به همت جوانان بشردوست هلال احمری اجرا شده است.

طرح نذر سلامت به منظور کاهش چرخه انتقال ویروس کرونا طی ۱۰ روز اول محرم با کمک نیروهای جوان و داوطلب هلال احمر در هیأت های مذهبی، با هدف (ضدعفونی، توزیع ماسک، غربالگری، رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی در بین عزاداران و تب سنجی) در شهرستان فارسان اجرا شده‌است.

همچنین طرح ناظران سلامت با کمک اعضای جوان جمعیت هلال احمر با هدف پیشگیری، آموزش و همگانی شدن پروتکل های بهداشتی در سطح جامعه با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان فارسان اجرا شده است.

از دیگر خدمات بشر دوستانه هلال‌احمر فارسان، برپایی و راه اندازی چهارمین بیمارستان صحرایی در بیمارستان سیدالشهدا فارسان است که توسط جوانان، امدادگران و پرسنل های جمعیت هلال‌احمر این شهرستان، جهت بستری موقت بیماران کرونایی اجرا شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار