معاون آموزش متوسطه استان زنجان دردیدار با مدیران و دبیران مدارس سمپاد:

موفقیت‌های اخیر کسب شده در استان مرهون تلاش‌ها درسطح واحدهای آموزشی است

زنجان (پانا) - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان زنجان با مدیران و همکاران اجرایی و آموزشی مدارس شهید بهشتی و فرزانگان ناحیه دو دیدار و گفتگو کرد.

کد مطلب: ۱۲۱۰۳۵۹
لینک کوتاه کپی شد
موفقیت‌های اخیر کسب شده در استان مرهون تلاش‌ها درسطح واحدهای آموزشی است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان،داود بهرامی معاون آموزش متوسطه استان با مدیران و همکاران اجرایی و آموزشی مدارس شهید بهشتی و فرزانگان ناحیه دو و به منظور تجلیل از فعالیت‌های کیفیت بخشی آموزشی دیدار و گفتگو کرد.

بهرامی ضمن اشاره به موفقیت‌های کسب شده در زمینه کنکور، المپیاد‌های علمی و کسب سه رتبه برتر کشوری در آزمون سراسری و کسب شش رتبه برتر کشوری در المپیادهای علمی برای اولین بار در طول تاریخ آموزش و پرورش استان زنجان، گفت: این موفقیت ها را مرهون تلاش ها و زحمات ارزشمند همکاران عزیز در سطح مدارس و مشارکت آگاهانه خانواده ها و جدیت دانش آموزان است.

وی ابراز امیدواری کرد: با همراهی و هم افزایی و همراستایی در فعالیتهای آموزشی و تربیتی در سطح مناطق و مدارس، شاهد استمرار این توفیقات استان عزیزمان در سطح کشور باشیم.

در این مراسم که مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه دو، رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی و رئیس اداره متوسطه نظری استان نیز حضور داشتند، با اهدا لوح تقدیر از زحمات عوامل اجرایی و آموزشی این مدارس تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار