فعالیت گروه‌های همیار زنان مددجو در ملارد

ملارد(پانا)- در راستای تلاش در جهت بازتوانی افراد دارای پرونده در معاونت اجتماعی سه گروه همیار کارگاه خیاطی، سالن پیرایش بانوان و کارگاه تولید صابون در این شهرستان فعال شده‌است.

کد مطلب: ۱۲۱۰۳۳۲
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت گروه‌های همیار زنان مددجو در ملارد

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد با بیان اینکه این گروه‌ها با نظارت کارشناسان این اداره و پیگیری‌های معاونت اجتماعی مشغول به کار هستند، گفت: هم‌اکنون ۱۰ نفر از زنان دارای پرونده در حوزه امور اجتماعی در قالب سه گروه همیار فعال هستند که این مسئله موجب بازتوان شدن این افراد شده است.

داود خادم در ادامه افزود: طرح گروه همیار یکی از مهم‌ترین طرح‌های سازمان بهزیستی است که با هدف توانمندسازی و بازتوانی زنان سرپرست خانوار و یا دختران تحت پوشش از سال ۱۳۸۰ آغاز به فعالیت کرده و در همین راستا هماهنگی های لازم در خصوص فعالیت این گروهها در شهرستان ملارد نیز انجام شده است.

مسئول امور اجتماعی نیز ضمن تأکید بر لزوم توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در حوزه اجتماعی گفت: این گروه‌ها با بودجه‌ای در حدود یک میلیارد و دویست میلیون ریال که از سوی سازمان بهزیستی تامین شده، راه‌اندازی شده‌اند.

مریم طاهرخانی در ادامه عنوان کرد: این طرح یکی از طرح‌های موفقیت‌آمیز در زمینه استقلال مددجویان و بازتوانی آنهاست که افراد فعال در این گروه‌ها توانسته‌اند با تکیه بر حمایت‌های مالی و معنوی سازمان و کارشناسان دفتر زنان حوزه اجتماعی شهرستان و همدلی و پشتکار یکدیگر بسیار موفق ظاهر شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار