افتتاح و کلنگ‌زنی 30 پروژه آبفای گلستان با اعتبار 570 میلیارد ریال در هفته دولت

تهران (پانا) - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان از افتتاح و کلنگ‌زنی30 پروژه این شرکت در هفته دولت خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۰۹۹۷۶
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح و کلنگ‌زنی 30 پروژه آبفای گلستان با اعتبار 570 میلیارد ریال در هفته دولت

به گزارش وزارت نیرو، بهزاد هرمزی اظهار داشت: شرکت آب و فاضلاب استان گلستان با 30 پروژه و با اعتباری بالغ بر 570 میلیارد ریال، قابل افتتاح و بهره برداری در حوزه آب و فاضلاب در سطح استان به استقبال هفته دولت خواهد رفت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان خاطرنشان کرد: حفر و تجهیز 16 حلقه چاه آب شرب، تجهیز یک باب آزمایشگاه، بازسازی تصفیه خانه ناهارخوران، اجرای حصارکشی و روشنایی، تکمیل انفصالی خط انتقال و احداث 3 باب مخزن ذخیره آب شرب با حجم 400 متر مکعب، در راستای تامین آب پایدار در سطح استان بخشی از پروژه‌های قابل افتتاح و کلنگ‌زنی این شرکت به‌شمار می‌آید.
هرمزی تصریح کرد: اجرای 8000 متر خط انتقال آب شرب، اجرای 10 هزار و 250 متر شبکه توزیع آب و اصلاح شبکه از دیگر پروژه‌های این شرکت در هفته دولت بوده که افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.
وی همچنین با اشاره به بهره برداری از پروژه‌های حوزه فاضلاب اظهار کرد: اجرای عملیات شبکه جمع آوری فاضلاب در خیابان‌های صیاد، 5 آذر، امام رضا و ملل به طول 8700 متر در شهرستان گرگان، عملیات اجرایی سیستم روشنایی و ارت ایستگاه پمپاژ فاضلاب شماره 9 و خرید 6500 متر لوله پلی اتیلن دو جداره به قطر 200 میلی متر در شهرستان گنبد از پروژه‌های این شرکت در این بخش است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان در پایان یادآور شد: 8 شهر و 21 روستا با تعداد 30 هزار و 457 خانوار و جمعیتی بالغ بر109 هزار نفر با افتتاح و کلنگ‌زنی این پروژه‌ها از آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی بهره‌مند می‌شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار