افتتاح و کلنگ زنی ۵۳ طرح و پروژه در لرستان

خرم آباد(پانا) - فرماندار شهرستان خرم آباد اعلام کرد در هفته دولت تعداد ۵۳ پروژه اقتصادی، عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۱۶۹ میلیارد و اشتغالزایی ۱۴۰ نفر مورد افتتاح و یا کلنگ زنی قرار می گیرد.

کد مطلب: ۱۲۰۹۹۰۳
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح و کلنگ زنی ۵۳ طرح و پروژه در لرستان

به گزارش روابط عمومی فرمانداری خرم آباد،جعفر طولابی ضمن گرامیداشت هفته دولت و عروج مظلومانه خادمان مخلص و صدیق انقلاب اسلامی، شهیدان رجایی و باهنر، رییس جمهور و نخست وزیر ایران اسلامی به تبیین برنامه ها و اقدامات دستگاه های اجرایی این شهرستان در هفته دولت پرداخت.

فرماندار مرکز استان افزود: تعداد ۵۳ طرح و پروژه حوزه های مختلف اقتصادی، عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۱۶۹ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۱۴۰ نفر در هفته دولت در سطح شهرستان خرم آباد تعریف شده است که از این بین ۵۱ طرح در حوزه های مختلف با اعتبار ۱۲۷ میلیارد تومان مورد افتتاح و بهره برداری قرار خواهد گرفت و تعداد ۲ طرح عمرانی و خدماتی نیز با اعتباری بالغ بر ۴۲ میلیارد تومان کلنگ زنی خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به برنامه های متنوع فرهنگی این هفته افزود: در روز هشتم شهریورماه مصادف با سالروز عروج شهیدان رجایی و باهنر مراسم گرامیداشتی با حضور مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان در کنار عموم مردم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی متناسب با شرایط ویژه کرونایی برگزار خواهد شد. همچنین در هفته پیش رو علاوه بر تقدیر درخور و شایسته از کارمندان دولت، خانواده های معظم شاهد و ایثارگر شاغل در دوایر دولتی توسط مدیران دستگاه های متبوع مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

فرماندار خرم آباد خواستار اطلاع رسانی و تشریح دقیق اقدامات انجام شده و دستاوردهای دولت توسط مدیران دستگاه های دولتی شده و این آگاهی بخشی را لازمه دلگرمی مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار