معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران :

شهرستان‌های استان تهران با کسب 19 رتبه برتر در دهمین جشنواره نوجوان سالم، مقام اول کشور را کسب کرد

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت با اعلام نتایج کشوری جشنواره نوجوان سالم، دانش‌آموزان، فرهنگیان و مدارس شهرستان‌های استان تهران بیشترین رتبه در کشور را کسب کرد.

کد مطلب: ۱۲۰۹۷۷۰
لینک کوتاه کپی شد
شهرستان‌های استان تهران با کسب 19 رتبه برتر در دهمین جشنواره نوجوان سالم، مقام اول کشور را کسب کرد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، سید مجتبی هاشمی گفت: در بخش دانش‌آموزی، دانش آموزان شهرستان‌های تهران در رشته‌های روزنامه دیواری، فیلم کوتاه داستانی، نقاشی با گرایش‌های پاستل، آبرنگ و رنگ روغن، موشن گرافی و بازیهای رایانه رتبه‌های دوم و سوم را کسب کردند.

او بیان کرد: فرهنگیان محترم در رشته‌های خلق کاراکتر، طراحی و اجرای پروژه ستادی، فیلم تدریس پیشگیری، برنامه عمل سالانه مدرسه و تولید محصولات فرهنگی رتبه‌های اول تا سوم و شایسته تقدیر کشوری را کسب کردند، همچنین در بخش یاریگران زندگی در رشته‌های طراحی نیم رخ چالش‌ها و راهکارها، طراحی پروژه کوچک، حمایت جوئی و اجرا و مستندسازی پروژه کوچک نیز رتبه‌های اول تا سوم کشوری را کسب کردند.

هاشمی افزود: در بخش دانش‌آموزی 8 رتبه، فرهنگیان 5 رتبه و یاریگران زندگی 6رتبه و در مجموع 19 رتبه کسب شد که بیشترین رتبه دربین استانها به شهرستانهای استان تهران اختصاص یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار