افزایش چهار برابری فوتی‌های کرونا در آذربایجان‌شرقی

تبریز(پانا)- فرماندار شهرستان تبریز ضمن اشاره به روند روبه گسترش شیوع کرونا در آذربایجان‌شرقی، از رعایت ضوابط بهداشتی و در دستور کار بودن محدودیت‌ها خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۰۹۷۱۰
لینک کوتاه کپی شد
افزایش چهار برابری فوتی‌های کرونا در آذربایجان‌شرقی

بهروز مهدوی در خصوص آخرین تصمیمات ستاد مقابله با کرونای شهرستان تبریز گفت: زدن ماسک، دوری از تجمعات و رعایت دقیق دستورالعمل‌ها همچنان توصیه ستاد مقابله با کرونا است.

او ضمن اشاره به روند روبه رشد واکسیناسیون در کشور و استان گفت: واکسیناسیون جلوی ابتلا به کرونا را نمی‌گیرد و با توجه به تجمعات اخیر، روند ابتلا در شهرستان سه برابر و فوتی‌ها نیز چهار برابر افزایش یافته است.

فرماندار تبریز ضمن یادآوری برقرار بودن تصمیمات قبلی ستاد مقابله با کرونای استان، خاطرنشان کرد: فقط مشاغل گروه یک و مشاغل گروه دو با رعایت ضوابط بهداشتی می‌توانند فعالیت کنند و گروه‌های شغلی سه و چهار همچنان تعطیل هستند.

مهدوی با باشاره به این که تاکسی‌ها و اتوبوس‌های واحد حق تردد به هسته مرکزی شهر را ندارند، گفت: تاکسی‌ها باید با سه نفر و اتوبوس‌ها نیز با یک سوم ظرفیت مسافر فعالیت کنند و ضمنا محدودیت تردد شبانه نیز همچون گذشته برقرار بوده و چنانچه خودرویی از ساعت ۲۲ تا سه بامداد تردد کند ۲۰۰ هزار تومان جریمه خواهد شد.

وی افزود: به شهرداری تبریز نیز اعلام شده است که تمام بوستان‌ها و پارک‌ها را تعطیل کند و فقط پارک ائل گلی و عینالی صرفا برای پیاده روی مجاز بوده و هرگونه اتراق ممنوع است.

مهدوی در آخر خاطرنشان کرد و گفت: حضور کارکنان در ادارات تبریز نیز با یک سوم امکان پذیر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار