مدیر هسته گزینش استان آذربایجان‌شرقی:

پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت کنکور 1400 مدارک خود را از طریق پست ارسال کنند

تبریز(پانا)-مدیر هسته گزینش استان آذربایجان‌شرقی با تاکید بر دقت نظر در ارسال مدارک پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت کنکور 1400 گفت نیازی به حضور و تحویل دستی مدارک نیست، پذیرفته شدگان مدارک خود را از طریق پست پیشتاز ارسال کنند.

کد مطلب: ۱۲۰۹۴۴۷
لینک کوتاه کپی شد
پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت کنکور 1400 مدارک خود را از طریق پست ارسال کنند

حسین محمد زاده کمالی با تاکید بر دقت نظر در ارسال مدارک پذیرفته شدگان گفت: نیازی به حضور و تحویل دستی مدارک نیست. پذیرفته شدگان مدارک خود را از طریق پست پیشتاز ارسال کنند.

مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی ادامه داد: آن دسته از داوطلبان آزمون سراسری سال ۱۴۰۰را که اسامی آنان در ردیف پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت هر یک از رشته محل های دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی اعلام شده است به رعایت دقیق موارد ذیل معطوف می دارد:

1. پس از تهیه یک نسخه پرینت فرم مشخصات از سایت سازمان سنجش نسبت به تکمیل دقیق آن و الصاق به یک قطعه عکس و مدارک خواسته شده در فرم مزبور اقدام و به همراه تصویر کلیه صفحات شناسنامه و کارت ملی حداکثر ظرف مدت ۴۸ساعت از تاریخ انتشار اسامی در سایت به وسیله پست پیشتاز به هسته گزینش آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی به آدرس تبریز - خیابان ارتش جنوبی - خیابان شهید چمران - انتظام دوم - جنب تالار کوثر - هسته گزینش اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی به کد پستی 5138664998 ارسال کنند.

2. لازم است در تکمیل فرم اطلاعات فردی دقت کافی صورت گیرد. بدیهی است مسئولیت هرگونه نقص و ... در تکمیل فرم به عهده داوطلب است.

3. عدم تکمیل فرم اطلاعات فردی و یا عدم ارسال به موقع آن به هسته گزینش آموزش و پرورش استان به منزله انصراف از تحصیل در دانشگاه‌های مذکور بوده و برابر مقررات تصمیم مقتضی اتخاذ خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار