مدیر دبیرستان دخترانه شهدای اقتدار ملارد:

تهیه محتواهای الکترونیکی جذاب در تربیت دانش‌آموزان با خط فکری سردار سلیمانی موثر است

ملارد(پانا)- مدیر دبیرستان دخترانه شهدای اقتدار آموزش و پرورش ملارد بیان کرد ویژگی‌های اخلاقی، عقیدتی و رفتاری سردار سلیمانی در مدارس آموزش داده می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۰۹۲۴۹
لینک کوتاه کپی شد
تهیه محتواهای الکترونیکی جذاب در تربیت دانش‌آموزان با خط فکری سردار سلیمانی موثر است

جمالی مدیر دبیرستان دخترانه آموزش و پرورش ملارد در مورد ویژگی بارز سردار سلیمانی در برخورد با کودکان و نوجوانان افزود: سردار سلیمانی در رابطه با کودکان و نوجوانان بسیار مهربان و خرسند برخورد می‌کرد. همچنین یکی از همرزمان حاج قاسم روایتگر این ویژگی رفتاری ممتاز او هنگامی که این شهید والامقام با دختر ۳ ساله این رزمنده مواجه می‌شود، است که می گوید، «وقتی دختر من نزد ایشان رفت جلوی دختر من بلند شد.»

او ادامه داد: حاج قاسم فردی بود دلسوز، فروتن، از خودگذشته و همچنین با ایمان، او وقتی وعده‌ای می‌داد به آن عمل می‌کرد، در برابر ظلم ایستاد و همچنین بر ناموس شیعیان حضرت زینب(س) غیرت داشت، برای حفاظت از حرمش جنگید و پیروز میدان شد.

جمالی در مورد نحوه الگوسازی از سردار سلیمانی برای دانش‌آموزان بیان کرد: از آنجایی که سپهبد سلیمانی دارای ویژگی‌های عالی در همه‌ی زمینه ها بود و ضعفی در او و کارش دیده نمی‌شد، باید هر بخش از ویژگی‌های سردار در قالب محتواهایی که برای دانش‌آموزان جالب باشد، استفاده کرد.

مدیر دبیرستان دخترانه آموزش و پرورش ملارد در مورد تربیت فرزندان در مکتب شهید سلیمانی تصریح کرد: قبل از هر چیز پدر و مادر باید سرلوحه زندگیشان را مانند خلق و خوی سردار کنند تا فرزندان از آن‌ها بهره ببرند و همچنین مدارس از طریق پخش ویدئوهایی که درباره سردار دلهاست و مخاطب را جلب می‌کند، اقدام کنند.

او در مورد نگاه سردار سلیمانی به تربیت جوان‌ها خاطرنشان کرد: اینکه چه بذری در جامعه بکاریم مشخص می‌کند چه فرزندانی پرورش داده‌ایم.

خبرنگاردانش‌آموز: نسترن خورشیدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار