کمک یک میلیارد تومانی خیرین به بیمارستان بابلسر

تهران (پانا) - حجت الاسلام حسین نقی‌پور امام جمعه فریدون‌کنار اقدامات صورت گرفته برای استفاده از ظرفیت مصلی‌های شهرستان در راستای کمک به شبکه بهداشت و درمان و مقابله با کرونا و واکسیناسیون، مواسات و کمک‌های مومنانه را تشریح کرد.

کد مطلب: ۱۲۰۹۱۸۰
لینک کوتاه کپی شد
کمک یک میلیارد تومانی خیرین به بیمارستان بابلسر

حجت‌الاسلام نقی‌پور در گفت‌وگو با پانا اظهار کرد: بنده حدود دو ماه است که به شهرستان فریدون‌کنار آمده‌ام. دوستان ما در بهداشت و درمان شهرستان تقاضا داشتند که مکانی مناسب برای تزریق واکسن را مهیا کنند. ما به این عزیزان مصلی را پیشنهاد کردیم و همه امکانات آن را در اختیار این عزیزان گذاشتیم. حتی برای عبور و مرور راحت‌تر، مردم از یک درب مجزا که امکان ورود و خروج به قسمتی که واکسن می‌زنند، تردد می‌‌کنند.

وی افزود: روزانه 200 دز واکسن در این مکان تزریق می‌شود که البته به عزیزان پیشنهاد کردیم بعداز ظهر را نیز برای تزریق واکسن اختصاص دهند. چون مصلی بزرگ است ما اعلام آمادگی کردیم و رسانه‌ها و مردم بسیار از این اتفاق تشکر کردند.

امام جمعه فریدونکنار در ادامه صحبت‌های خود در مورد خدماتی که به بیمارستان فریدون‌کنار توسط نهاد نماز جمعه شده ارائه شده گفت: در این مدت دوماه چندین بار از بیمارستان فریدون‌کنار بازدید کردم و جلساتی با کادر درمان داشتم. به همه بخش‌ها نیز رفتم و با کادر درمان گفت‌و‌گو کردم. البته نکاتی را برای رعایت حقوق بیماران و کادر درمان تذکر دادم. کمبودهایی مانند نبود دستگاه و کپسول اکسیژن نیز مشاهده شد که در نهایت با هماهنگی‌های به عمل آمده با فرمانده سپاه، فرماندار، رئیس بهداشت و درمان و... امکانات را بسیج کردیم و برخی از این نواقص جبران شد.

نقی‌پور با اشاره به کمک‌های نقدی صورت گرفته به بیماران و بیمارستان فریدون‌کنار گفت: به لطف خدا با کمک خیرین و مردم با اعلام در نماز جمعه حدود یک میلیارد تومان از کمک‌های مردمی جمع شد و به بیماران و بیمارستان کمک‌ شد. ضمن اینکه برای روحیه‌دادن به کادر درمان مبالغی را خیرین تقبل کردند تا در مراسمی از این عزیزان به نحوی قدردانی کنیم. علاوه بر اتفاقاتی که افتاده و خدماتی که بسیاری از مردم به صورت داوطلبانه انجام دادند، به مناسبت فرارسیدن ماه محرم همین چند روز پیش تعدادی از عزیزان از هیئات مذهبی، بسیجیان و دیگر اقشار مردم به ما اعلام کردند که برای لبیک گفتن به فرمان رهبر انقلاب آماده‌اند. این جمع نیز در حال ساماندهی بوده تا به میدان بیایند.

وی در پایان با اشاره به هماهنگی و اقدام دسته جمعی مردم و مسئولان منطقه گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته با ائمه جمعه، فرماندهان سپاه و فرمانداران فریدون‌کنار، بابلسر و محمودآباد قرار شد کارهایی مثل تهیه دستگاه اکسیژن‌ساز و.... برای بیمارستان و مجموعه‌های درمانی انجام شود که این کار نیز در دست اقدام است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار