بازدید استانی از فرآیند ثبت‌نام مدارس ورامین

ورامین(پانا)- مشاور مدیرکل در امور زنان و امور جوانان اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران روند ثبت نام دانش‌آموزان در مدارس ورامین را مثبت ارزیابی کردند.

کد مطلب: ۱۲۰۸۵۳۴
لینک کوتاه کپی شد
بازدید استانی از فرآیند ثبت‌نام مدارس ورامین

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش ورامین، سروش کریمی و نیلوفر محلوجی مشاورین مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در امور زنان و امور جوانان از روند ثبت نام دانش‌‌آموزان در مدارس ورامین بازدید کردند.

بازرسین استانی ضمن بازدید از ستاد مرکزی ثبت نام در هنرستان دخترانه هجرت ورامین و دبیرستان دوره اول پسرانه عمار نیز حضور پیدا کردند. وجود تیم ثابت هدایت تحصیلی متشکل از مشاوران و کارشناسان فنی حرفه‌ای در اداره آموزش و پرورش ورامین با رویکرد تحقق توزیع متوازن رشته‌ای از جمله اتفاقاتی بود که مورد توجه قرار گرفت.

محمد‌رضا لاری معاون آموزش ابتدایی و مسئول ستاد ثبت نام آموزش و پرورش ورامین در حاشیه این بازدید گفت: نظم در فرآیند ثبت نام و محدوده بندی دقیق مدارس و شبکه سازی ارتباطی بین مقطعی مدارس باعث شده است که دانش‌آموزان با کمترین اتلاف وقت در مدارس ساماندهی شوند.

او افزود: امسال، ارسال معرفی نامه‌های ستاد ثبت نام از طریق اتوماسیون به مدیران مدارس نیز، توانسته است به ساماندهی لحظه‌ای آمار ثبت‌نام کمک شایانی کند.

این مقام مسئول پیرامون نرخ آمار دانش‌آموزی در ورامین تصریح کرد: این آمار نزدیک به ده درصد افزایش داشته است که با احتساب آن بیش از پنجاه هزار دانش آموز در دویست و چهل مدرسه ثبت نام خواهند شد.

لاری یادآور شد: بیشترین ورودی دانش‌آموز مربوط به مقطع ابتدایی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار