مدیرکل مدیریت بحران استانداری قم:

هیات‌های مذهبی ایستگاه‌های صلواتی «سلامتی» برپا کنند

قم(پانا)- مدیرکل مدیریت بحران استانداری قم با بیان اینکه برپایی هرگونه ایستگاه صلواتی در شهر ممنوع است، گفت مردم و هیئات مذهبی ایستگاه‌های صلواتی سلامتی برپا کنند.

کد مطلب: ۱۲۰۸۴۳۲
لینک کوتاه کپی شد
هیات‌های مذهبی ایستگاه‌های صلواتی «سلامتی» برپا کنند

«محسن اروجی» عصر امروز در جمع خبرنگاران از ممنوعیت برپایی ایستگاههای صلواتی در شهر خبر داد و اظهار داشت: مردم و هیأت‌های عزاداری به جای برپایی ایستگاههای صلواتی با توجه شیوع کرونا ایستگاه سلامتی برپا کنند و در آن ماسک و مواد ضدعفونی توزیع کنند.

وی با بیان اینکه مدت زیادی است که کار درمان و مدافعان سلامت درگیر شیوع بیماری کرونا در مراکز درمانی کشور هستند و با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، گفت: از مردم عزیز خواهشمندیم با رعایت حداکثری دستورالعمل‌های بهداشتی در روند کاهشی تعداد مبتلایان کمک و از خستگی کادر درمان و مدافعان سلامت بکاهند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قم با اشاره به اینکه گروه‌های شغلی ۲، ۳و ۴ از دوشنبه به مدت شش روز تعطیل شده‌اند، افزود: منع تردد بین استانی نیز از ساعت ۱۲ شب ۲۴ مرداد ماه آغاز شده است و تا ۵ شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

اروجی با تاکید بر اینکه ادامه دار بودن محدودیت‌ها در گروه‌های شغلی و ترددها بستگی به میزان افراد مبتلا به کرونا خواهد داشت، ادامه داد: تمام تلاشمان را در زمینه‌های مختلف به کار خواهیم گرفت تا شاهد قطع زنجیره انتقال و کاهش تعداد مبتلایان در استان قم باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار