اپلیکیشن آپ همراه بیمه شدگان سلامت

مشاهده پرونده پزشکی در اپلیکیشن آپ‌

اهواز (پانا)- رئیس اداره آمار فناوری اطلاعات و ارتباطات  بیمه سلامت خوزستان از راه اندازی پرونده الکترونیکی بیمار در سوپر اپلیکیشن آپ خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۰۸۴۱۱
لینک کوتاه کپی شد
اپلیکیشن آپ همراه بیمه شدگان سلامت

حاجت بوغنیمه با اعلام این خبر به پانا گفت: بیمه شدگان سلامت می توانند دفترچه بیمه کاغذی خود را به صورت آنلاین دراپلیکیشن آپ مشاهده کنند‌.

او با اشاره به تمام الکترونیکی شدن فرآیند ثبت دارو توسط پزشک عنوان کرد: این فرآیند در پنل مخصوص آنلاین به‌جای ثبت در دفترچه بیمه کاغذی، بیمه شده با مراجعه به پزشک ، برای دریافت دارو به داروخانه مراجعه و با دادن کدملی سفارش داروی توسط مسئول فنی ثبت خواهد شد.
بو غنیمه با اشاره به امکانات اپلیکیشن گفت: بیمه شده بلافاصله بعد از انجام فرآیند دریافت خدمات درمان توسط پزشک، می‌تواند نسخه آنلاین تجویز شده، از سرویس جدید "پرونده‌پزشکی" در اپلیکیشن آپ مشاهده کند .

او تصریح کرد: این اپلیکیشن قابلیت استفاده هم زمان برای شخص بیمه شده سلامت و افراد تحت تکفل خود برای استعلام از اعتبار دفترچه و سابقه پرونده پزشکی را دارد.

رئیس آمار فناوری اطلاعات و ارتباطات بیمه سلامت در تشریح سایر خدمات این سامانه اظهارکرد: این سامانه خدمات متنوع ، مبتنی بر نیاز و خواست بیمه شدگان در نسخه جدید سوپر اپلیکیشن آپ به صورت اختصاصی فراهم کرده است.

وی ارائه نرم افزار در سه پوسته مختلف، پشتیبانی ازتمام گوشی ها دارای قابلیت برنامه های جاوا، اندروید و تشخیص خودکار اندازه و سایز گوشی تلفن همراه، از دیگر مزایای این نرم افزار عنوان کرد.

بوغنیمه تصریح کرد: شخص بیمه گذار می تواند همزمان از اعتبار دفترچه بیمه خود و افراد تحت تکفل استعلام بگیرد و در صورت لزوم اعتبار دفترچه ها را تمدید کند.

حاجت بوغنیمه، عدم امکانات و تجهیزات در زیر ساخت ها، نرم فزارهای الکترونیکی و هموار نشدن بستر ارائه خدمات به صورت کاملا الکترونیکی را سبب اتلاف وقت و تحمیل هزینه های مازاد برای بیمه شدگان‌ عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار