حمید درخشان در گفت‌وگو با پانا

هر بازیکنی برای پرسپولیس ناز کند متضرر می‌شود

پیش از حضور در پرسپولیس در محل‌شان هم کسی آنها را نمی‌شناخت اما حالا شناخته شده‌اند

تهران (پانا) - سرمربی اسبق پرسپولیس از مدیرعامل این باشگاه درخواست کرد برای تمدید قرارداد بازیکنان مهلت تعیین کند.

کد مطلب: ۱۲۰۸۲۱۹
لینک کوتاه کپی شد
هر بازیکنی برای پرسپولیس ناز کند متضرر می‌شود

حمید درخشان در گفت و‌ گو با پانا، درباره عدم تمدید قرارداد برای بازیکنان پرسپولیس گفت: « به نظر من الان که زمان دارند، گل محمدی باید لیست بازیکنان را باشگاه بدهد تا آنها هم طبق اولویت‌بندی سرمربی تیم، با بازیکنان وارد مذاکره شوند. به هر حال هم سرمربی تیم هم باشگاه با تجربه شده‌اند و از همین حالا باید لیست بازیکنان را اعلام کنند. به بازیکنان هم ۶ تا ۷ روز فرجه دهند تا برای تمدید قرارداد خود فکر کنند و پس از آن قرارداد را ببندند. »

وی افزود: « هر کسی که به پرسپولیس بیاید در وهله اول خودش سود می‌کند. بازیکنی که وارد این تیم می‌شود به شهرت می‌رسد و پس از آن قراردادهای خوبی امضا می‌کند. بنابراین هر بازیکنی برای حضور در پرسپولیس لحظه‌شماری می‌کند چرا که از طریق این تیم می‌تواند شهرت خوبی به دست بیاورد. برخی از بازیکنان حتی در محلی که زندگی می کنند هم شناخته شده نیستند اما به محض اینکه به پرسپولیس می آیند به خاطر وجود این باشگاه همه آنها را می‌شناسند. خیلی از بازیکنان گمنام وقتی که به پرسپولیس آمده اند در فوتبال ایران شناخته شدند. »

پیشکسوت پرسپولیس عنوان کرد: « من به تمام بازیکنان جوان توصیه می‌کنم برای حضور در پرسپولیس لحظه‌ای درنگ نکنند. آنها می‌توانند با مبلغ حتی پایین‌تر به تیم پرسپولیس بیایند اما دو سال بعد با شهرتی که از این باشگاه به دست می‌آورند، قراردادهای خوبی امضا کنند. من می‌توانم به جرات بگویم که بازیکنان زیادی در صف ایستاده‌اند تا جذب این تیم شوند. »

‏ وی در مورد عملکرد سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: « به نظر من اعضای هیئت مدیره پرسپولیس با‌هوش بودند و توانستند خیلی خوب سمیعی را راهنمایی کنند. قطعاً حضور افرادی که از خانواده فوتبال و پرسپولیس هستند در عملکرد مدیرعامل باشگاه و هیئت مدیره تاثیرگذاری زیادی داشته است. فردی مثل ابراهیم‌ شکوری در کنار سمیعی به او کمک بسیار زیادی کرد، چرا که از خانواده فوتبال و پرسپولیس است. اعضای هیئت مدیره هم همینطور. من فکر می کنم همین موضوع یکی از دلایل موفقیت پرسپولیس بوده است. »

پیشکسوت پرسپولیس تاکید کرد: « وقتی ما اصرار می‌کردیم اعضای هیات مدیره باید از جامعه فوتبال باشند به این خاطر است. چرا که می‌تواند در عملکرد مدیرعامل و تصمیماتی که او می گیرد نظرات درست ارائه کنند و در نهایت باشگاه موفق عمل کند. امیدوارم روند موفقیت‌ها و پیروزی‌های پرسپولیس همچنان ادامه پیدا کند. برای عقد قرارداد بازیکنان هم نباید حساسیت زیادی به خرج دهند. من به طور حتم می‌گویم هر بازیکنی که برای پرسپولیس ناز کند خودش متضرر می‌شود چرا که این باشگاه می‌تواند مسیر موفقیت را برای هر بازیکنی باز کند. »

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار