آغاز راه‌اندازی بیمارستان صحرایی در رشت

رشت ( پانا) - رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از آماده شدن بیمارستان صحرایی در محوطه بیمارستان پورسینای رشت تا پایان همین هفته خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۰۸۱۱۵
لینک کوتاه کپی شد
آغاز راه‌اندازی بیمارستان صحرایی در رشت

به گزارش دانشگاه علوم پزشکی گیلان؛ ارسلان سالاری امروز در حاشیه بازدید از روند احداث بیمارستان صحرایی ویژه بیماران کرونایی در بیمارستان پورسینا گفت: این سازه ۶۰۰ متر مربع زیربنا دارد و می‌توان در آن بین ۶۰ تا ۱۰۰ بیمار کرونایی را با تجهیزات کامل پزشکی و درمانی بستری کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی با اتکاء بر منابع مالی و لجستیکی خویش عملیات ساخت و تجهیز بیمارستان صحرایی را برعهده گرفته، تصریح کرد: از آغاز هفته‌ بعد، پذیرش بیماران کرونایی در آن آغاز خواهد شد.

سیروس امیرعلوی، رییس بیمارستان پورسینای رشت نیز با بیان اینکه در حال حاضر حدود ۶۰ بیمار کرونایی در این بیمارستان بستری هستند، گفت: با احداث سریع این سازه‌ فلزی، بیماران کرونایی این بیمارستان به محل جدید انتقال می‌یابند و شرایط برای پذیرش بیماران غیرکرونایی و اورژانسی به حالت عادی باز می‌گردد.

در حال حاضر حدود ۲ هزار و ۶۰ بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان بستری هستند و روزانه ۷۰۰ بیمار کرونایی نیز بطور سرپایی در مراکز، درمان دریافت می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار