نمایندگان از اظهارنظر درباره افغانستان منع شده‌اند؟

تهران (پانا) - سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شایعات فضای مجازی درباره منع نمایندگان از اظهارنظر راجع به اتفاقات افغانستان را رد کرد.

کد مطلب: ۱۲۰۸۰۷۱
لینک کوتاه کپی شد
نمایندگان از اظهارنظر درباره افغانستان منع شده‌اند؟

به گزارش روابط عمومی مجلس، محمود عباس زاده مشکینی سخنگوی امنیت ملی و سیاست خارجی با تکذیب شایعه منع شدن نمایندگان از اظهارنظر درباره تحولات افغانستان که توسط برخی از رسانه ها در شبکه های اجتماعی منتشر شده است گفت: برخی از رسانه های آن سوی آب که در تولید و نشر خبر سابقه روشن و منصفانه و حرفه ای ندارند در واکنش به مواضع هوشمندانه نمایندگان مجلس در قبال تحولات افغانستان، از نقشه خود برای سوء استفاده باز مانده اند، به دروغ پردازی و شایعه سازی روی آورده‌اند.

وی گفت: طبق قانون اساسی جمهوری اسلامی نمایندگان مجلس برای اظهارنظر آزادند و رئیس مجلس نه در این مورد و‌نه دیگر موارد هیچ گاه درباره اظهارنظر کردن یا اظهارنظر نکردن نمایندگان هیچ توصیه ای نکرده و نمی کنند و اساسا مجلس سلسله مراتبی نیست و با سیستم سلسله مراتبی دولت فرق می‌کند.

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان این که شایعه سازی اخیر درباره این موضوع نشان دهنده راهبرد رسانه‌ای برای سوء استفاده از مواضع مقامات ایران درباره تحولات افغانستان است گفت: بنده شخصا درخصوص تحولات افغانستان چندین با مصاحبه کردم و هیچ سوال هیچ رسانه‌ای را بی‌پاسخ نگذاشتیم.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: مجلس تحولات افغانستان را به دقت دنبال می‌‌کند و اتفاقات میدانی به صورت لحظه‌ای توسط گروه‌های زبده تجزیه و تحلیل می‌شود لذا مواضع نمایندگان و مجلس شورای اسلامی درباره این تحولات هوشمندانه و مبتنی بر تحلیل دقیق است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار