اهدای دو دستگاه گوشی هوشمند به دانش‌آموزان نیازمند درکهریزک

کهریزک (پانا) - یکی از دغدغه‌های مهم معلمان، عدم دسترسی دانش‌آموزان بی بضاعت یا کم درآمد جهت حضور در کلاس‌های آنلاین شبکه آموزشی شاد است؛ با توجه به همین موضوع و در راستای کمک‌های مومنانه، طی مراسمی دو دستگاه گوشی هوشمند به دانش‌آموزان منطقه کهریزک اهدا شد.

کد مطلب: ۱۲۰۷۹۰۹
لینک کوتاه کپی شد
اهدای دو دستگاه گوشی هوشمند به دانش‌آموزان نیازمند درکهریزک

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش کهریزک، زهرا بی پروا؛ معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش منطقه کهریزک از اهدای دو دستگاه گوشی هوشمند به دانش‌آموزان بی بضاعت منطقه، خبر داد.

او افزود: با شیوع ویروس کرونا از اسفندماه سال ۹۸ و تعطیلی فعالیت‌های آموزشی مدارس به صورت حضوری، شبکه آموزشی شاد از سوی وزارت آموزش و پرورش به منظور استمرار فرآیندهای آموزشی در فضای مجازی و برگزاری کلاس‌ها به صورت آنلاین طراحی شد.

او بیان کرد: در این راستا لازم است دانش‌آموزان از گوشی هوشمند برخوردار باشند. با توجه به وجود مشکلات فراوان در شرایط کرونا، همه دانش‌آموزان در چگونگی ارتباط با معلم و دریافت دانش از مبداء رصد شدند و دانش‌آموزانی که با مشکل عدم دسترسی به تلفن همراه در شرایطی که وجود مشکلات اقتصادی انکارناپذیر و شیوع بیماری کرونا مزید بر علت است، در صدد برآمدیم تعدادی از دانش‌آموزان را که بدلیل نداشتن گوشی همراه از تحصیل دور شده‌اند را فراموش نکنیم و با اهدا تبلت و گوشی به دانش‌آموزان نیازمند، زمینه تحصیل آنها را فراهم کنیم.

بی پروا تصریح کرد: از سازمان دانش‌آموزی منطقه که در حرکتی خداپسندانه با عنوان «کمک‌های مومنانه» به اهدا دو دستگاه گوشی هوشمند برای حضور دانش‌آموزان بی بضاعت در کلاس‌های درس در شبکه آموزشی شاد اقدام کردند، تشکر می‌کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار