فرمانده قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه اعلام کرد:

اعزام 35 پزشک و پرستار قرارگاه مدینه به استان هرمزگان

تهران (پانا)- سردار مارانی اعزام 35 پزشک و پرستار قرارگاه مدینه نیروی زمینی سپاه به استان هرمزگان را گامی در جهت مقابله با ویروس کرونا دانست و گفت تمام تلاش خود را برای کمک به کادر درمانی و مردم نجیب هرمزگان به کار خواهیم بست تا شرایط فعلی با تلاش مدافعان سلامت به پایان برسد.

کد مطلب: ۱۲۰۷۶۷۱
لینک کوتاه کپی شد
اعزام 35 پزشک و پرستار قرارگاه مدینه به استان هرمزگان

به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ پاسدار محمد مارانی فرمانده قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه صبح امروز (۲۳ مردادماه) در حاشیه اعزام ۳۵ نیروی پزشک و پرستار برای کمک به کادر درمان به شهرستان های هرمزگان، گفت: بنا به تاکید مقام معظم رهبری برای بسیج امکانات و ظرفیت‌های نیروهای مسلح برای مقابله با ویروس کرونا ما نیز در قرارگاه مدینه تلاش کردیم به فرمان فرمانده معظم کل قوا لبیک بگوییم.

سردار محمد مارانی با اشاره به اینکه شرایط کرونایی هرمزگان بسیار خاص است و ما با درک درست نسبت به این مسئله تصمیم گرفتیم گامی در جهت تامین کادر درمانی مورد نیاز استان برداریم، اظهار کرد: موفق شدیم مجوز اعزام ۳۵ نیروی پزشک و پرستار از یگان‌های نیروی زمینی سپاه به استان هرمزگان را بگیریم.

فرمانده قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه بیان کرد: این نیروها امروز به صلاحدید دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در بندرعباس ساماندهی و بنا به نیاز در بیمارستان‌های مختلف هرمزگان و در بخش‌های کووید در کنار سایر مدافعان سلامت فعالیت می کنند.

سردار مارانی در پایان خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را برای کمک به کادر درمانی و مردم نجیب هرمزگان به کار خواهیم بست تا شرایط فعلی با تلاش مدافعان سلامت به پایان برسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار