سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس:

برنامه‌ها و سوابق وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد بررسی شد

تهران (پانا) - سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت در جلسه امروز کمیسیون برنامه‌ها و سوابق وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد بررسی شد و اعضای کمیسیون دغدغه‌های خود در این حوزه را مطرح کردند.

کد مطلب: ۱۲۰۷۶۰۵
لینک کوتاه کپی شد
برنامه‌ها و سوابق وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد بررسی شد

به گزارش خانه ملت، مجید نصیرایی در گفت و گویی با اشاره به حضور گزینه پیشنهادی وزارت فرهنگ و ارشاد در کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار کرد: با حضور محمد مهدی اسماعیلی که به عنوان وزیر پیشنهادی برای وزارت ارشاد معرفی شده‌اند برنامه‌ها، رویکردها و سوابق‌شان را برای اعضای کمیسیون تعریف و تبیین کردند.

نماینده مردم فردوس در مجلس افزود: همچنین اعضای کمیسیون هم نسبت به دغدغه‌های خود در حوزه فرهنگ و موضوعاتی که در این بخش و حوزه دغدغه امروز جامعه ما هست مطرح کردند و برنامه‌های وزیر پیشنهادی آشنا شدیم.

نصیرایی در پاسخ به این سوال که در نوبت عصر چه کسی حضور پیدا خواهد کرد، گفت: در نوبت صبح سید عزت‌الله ضرغامی وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی و گردشگری در کمیسیون حضور داشتند و رویکردها، برنامه‌ها و سوابق ایشان بررسی شد و ایشان هم برنامه‌های خود را ارائه کردند و جلسه خوبی بود و این جلسه همچنان ادامه دارد.

وی ادامه داد: ما بعد از این جلسه که تا ساعت ۴ به طول خواهد انجامید مجدداً سید حمید سجادی وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان در کمیسیون حضور خواهند داشت و در مورد برنامه‌های کاری این حوزه هم صحبت می‌کنیم. بنابر این هر 19 وزیر در کمیسیون حضور خواهند داشت و برنامه‌های آنها بررسی می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار