تشریح نشست کمیسیون قضایی با وزیر پیشنهادی دادگستری

تهران (پانا) - نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس از تاکید اعضای این کمیسیون بر تقویت تعامل وزارت دادگستری با قوه قضاییه و همچنین سازمان تعزیرات حکومتی به عنوان یکی از سازمان‌های موثر در تنظیم بازار خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۰۷۵۹۱
لینک کوتاه کپی شد
تشریح نشست کمیسیون قضایی با وزیر پیشنهادی دادگستری

به گزارش خانه ملت، حسن نوروزی در تشریح دستور کار امروز ( شنبه، 23 مردادماه) کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس از حضور امین حسین رحیمی وزیر پیشنهادی دادگستری در نشست امروز کمیسیون خبر داد و گفت: وزیر در نشست حاضر و برنامه‌های خود را ارائه کرد و نمایندگان هم دغدغه‌های خود در حوزه قضایی و حقوقی را مطرح کردند.

وی افزود: اعضای کمیسیون در این نشست بر ضرورت توجه وزیر آینده به تقویت تعامل و ارتباط وزارت دادگستری با قوه قضائیه و ایجاد تحول در قوه قضائیه در رابطه با امور زندانیان، طرح کاداستر، دولت الکترونیک، مالکیت صنعتی و فکری تاکید کردند.

نماینده مردم بهارستان و رباط کریم در مجلس یازدهم یادآور شد: همچنین تقویت تعزیرات حکومتی به عنوان یکی از سازمان‌های مهم و موثر در تنظیم بازار، ارائه برنامه‌های مناسب برای این سازمان و همچنین تقویت پیگیری کنوانسیون‌ها و کمیسیون‌ها و ارتباط حقوق و قضا در دولت و قوه قضائیه از جمله مباحثی بود که در این نشست مطرح شد و مورد تاکید نمایندگان قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار