اولویت وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی چیست؟

ضرغامی در کمیسیون فرهنگی از دغدغه های گردشگری در وزارتخانه میراث فرهنگی سخن گفت

تهران (پانا) - سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از برنامه های وزیر پیشنهادی وزراتخانه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در نشست امروز این کمیسیون خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۰۷۵۸۱
لینک کوتاه کپی شد
اولویت وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی چیست؟

مجید نصیرایی در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت، در تشریح ، دستور کار امروز( شنبه 23مرداد ماه ) کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: نشست امروز کمیسیون بحث و بررسی برنامه‌های پیشنهادی عزت الله ضرغامی وزیر پیشنهادی وزارتخانه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بود که با حضور اعضای این کمیسیون برگزار شد.

نماینده فردوس، طبس و بشرویه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در شروع جلسه عزت الله ضرغامی برنامه‌های بلند مدت و کوتاه مدت کاری خود را برای وزراتخانه مربوطه پیشنهاد داده اند و در ادامه نشست اعضای کمیسیون فرهنگی پرسش‌ها، دیدگاه‌ها و دغدغه‌ها خود را که در حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری داشتند، مطرح کردند.

نصیرایی تاکید کرد: در ادامه جلسه اعضای کمیسیون ضرورت تعریف یک مدل استاندارد برای حضور گردشگران خارجی به کشور پیشنهاد داده‌اند و مقرر گردید مدلی متناسب با فرهنگ ایرانی و اسلامی برای حضور گردشگران تعریف شود.

وی ادامه داد: در صورت ارتقای صنعت گردشگری به عنوان صنعت درجه یک در رونق اقتصادی نقش موثر و پررنگی داشته باشد و همچنین در ادامه این نشست نگاه به مشاهیر و مفاخر کشور به عنوان پشتوانه‌های فرهنگی و ایرانی توجه ویژه‌ای شود.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: در پایان جلسه مقرر گردید وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی درباره اصلاح ساختار و سیستم مدیریتی این وزارتخانه برنامه ای ارائه دهد و همچنین قرار شد نمایندگان سوالات پیشنهادی خود را در سامانه بارگزاری کنند تا وزیر پیشنهادی پاسخگو آنها باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار