جزئیات شانزدهمین دوره مسابقات کشوری فرهنگی و هنری دانش‌آموزان استثنایی

تهران (پانا) - شیوه نامه شانزدهمین دوره مسابقات فرهنگی، هنری و ادبی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه از طرف اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران به ادارات آموزش و پرورش استثنایی سراسر کشور ابلاغ شد.

کد مطلب: ۱۲۰۷۴۲۰
لینک کوتاه کپی شد
جزئیات شانزدهمین دوره مسابقات کشوری فرهنگی و هنری دانش‌آموزان استثنایی

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی، شانزدهمین دوره مسابقات فرهنگی، هنری و ادبی دانش آموزان با نیازهای ویژه با پیش بینی حضور بیش از هزار نفر- اثر به صورت غیرحضوری و به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران در تابستان 1400 برگزار می شود.

در این دوره از مسابقات، دانش آموزان برگزیده متوسطه اول و دوم استان ها در دوازده رشته هنری و ادبی، اعم از هنرهایی آوایی، مدرسه ای، هنرهای دستی و تجسمی و نیز شعر و داستان کوتاه حضور می یابند.

دانش آموزان دوره ابتدایی نیز در رشته های نقاشی، با محوریت مهارت­ های زندگی همچون رعایت نظافت و بهداشت، نظم و انضباط اجتماعی، احترام به بزرگان، حفاظت از طبیعت، کمک گرفتن از پلیس، صرفه جویی در مصرف انرژی و عبور از چراغ راهنمایی شرکت می کنند.

مسابقات فرهنگی، هنری و ادبی دانش آموزان بانیازهای ویژه، همه­ ساله و با رویکرد آموزش محور در سه سطح مدرسه، استان و کشور اجرا می شود. در سنوات گذشته این مسابقات در دو بخش حضوری و غیرحضوری برگزار می گردید ولی در تابستان جاری، به دلیل شیوع بیماری کرونا و عدم امکان برگزاری حضوری، به صورت غیرحضوری اجرا می گردد. احکام و جوایز دانش آموزان برتر در پایان مسابقات برای ایشان ارسال خواهد شد.

دریافت شیوه نامه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار