فرماندار اسلامشهر:

اقدامات اثربخشی در زمینه رفع بوی نامطبوع مسیرفرودگاه امام خمینی(ره) انجام شد

اسلامشهر (پانا) - فرماندار اسلامشهرگفت با توجه به فعالیت واحدهای صنعتی و کشاورزی بزرگ و متعدد در شهرستان توجه به موضوعات زیست محیطی از اهمیت فراوانی برخوردار است.

کد مطلب: ۱۲۰۶۷۱۹
لینک کوتاه کپی شد
اقدامات اثربخشی در زمینه رفع بوی نامطبوع مسیرفرودگاه امام خمینی(ره) انجام شد

مسعود مرسلپور، فرماندار اسلامشهر با حضور در اداره محیط زیست اسلامشهر و دیدار با رئیس و کارکنان این اداره اظهار کرد: علیرغم کمبود امکانات و نیروی انسانی در این اداره اقدامات موثری توسط محیط زیست شهرستان انجام شده است.

او با بیان اینکه بوی نامطبوع مسیر فرودگاه امام خمینی(ره) یکی از معضلات زیست محیطی شهرستان بود، افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته تصفیه خانه‌های متعددی توسط واحدهای تولیدی و کشتارگاه‌های بزرگ شهرستان که در اطراف این مسیر قرار داشتند ایجاد شد که در کاهش این بوی نامطبوع اثربخش بود.

مرسلپور با اشاره به اهمیت نحوه مدیریت پسماندهای بیمارستانی بر کاهش آلودگی‌های زیست محیطی بیان کرد: اداره محیط زیست باید نظارت و رصد مستمر و صددرصدی درخصوص پسماندهای بیمارستانی در شهرستان داشته باشد.

در ادامه این دیدار فرماندار اسلامشهر با اهدای لوح تقدیر از تلاش‌های الهه‌بیگی رئیس اداره محیط زیست اسلامشهر و تعدادی از مدیران این اداره قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار