برگزاری سه رویداد کسب‌وکار استارتاپی در حوزه گردشگری

زنجان (پانا)- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان گفت سه رویداد کسب‌وکارهای استارتاپی گردشگری در تاریخ 9،10 و 11 شهریورماه در زنجان برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۱۲۰۶۶۲۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری سه رویداد کسب‌وکار استارتاپی در حوزه گردشگری

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، امیر ارجمند امروز سه‌شنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۰گفت: گردشگری دیجیتال، محصولات و خدمات گردشگر و بازاریابی و اطلاع‌رسانی در تاریخ 9،10 و 11 شهریورماه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

مدیرکل‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان افزود: این رویداد بر پایه فرآیندهای استارتاپی تنظیم‌شده و قرار است ایده‌های جدید گردشگری شناسایی شوند و از آن‌ها حمایت شود.

او بیان کرد: این رویداد با مشارکت پارک علم و فناوری استان زنجان با همکاری مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان میراث و فرهنگی استان زنجان و هیئت‌امنای بازار تاریخی زنجان، شهرداری زنجان و دانشگاه زنجان برگزار می‌شود.

ارجمند بیان کرد: آموزش و بازآموزی مفاهیم و قواعد کارآفرینی و کسب‌وکار و زمینه‌سازی برای ایجاد و توسعه اشتغال در زمینه گردشگری؛ توسعه تفکر به‌کارگیری آموخته‌های دانشگاهی، توانمندی فردی و گروهی و شناسایی نیاز بازار در راستای تولید ثروت، معرفی و شناسایی حوزه‌های نوین و جدید مرتبط با گردشگری؛ شناسایی راهکارهای بهبود فرایند خدمت در زمینه گردشگری؛ ارائه آموزش‌های مرتبط با ایده، خلاقیت، نوآوری و تجاری‌سازی در زمینه تخصصی گردشگری از دیگر هدف‌هایی است که این رویداد آن‌ها را دنبال می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار