بازگشایی مدارس فقط با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی

رشت (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت بازگشایی حضوری مدارس در سال تحصیلی جدید منوط به رعایت کامل ضوابط بهداشتی است.

کد مطلب: ۱۲۰۶۵۳۷
لینک کوتاه کپی شد
بازگشایی مدارس فقط با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، محمد رحمتی با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران با اعلام این که زمینه های بهداشتی حضور دانش آموزان در مدارس یکی پس از دیگری آماده می شود، گفت: برای بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید همه موارد و پروتکل های بهداشتی در نظر گرفته می شود و تا پروتکل ها به طور جدی رعایت نشود و اطمینان حاصل نگردد، بازگشایی مدارس انجام نخواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه هیچ آموزشی جای آموزش حضوری را نمی گیرد، افزود: اصرار به بازگشایی مدارس با فراهم شدن همه امکانات و زیرساخت ها به منظور بهره مندی دانش آموزان از آموزش حضوری است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به ثبت نام دانش آموزان در سامانه پادا اظهار کرد: با این که برخی مدارس متقاضی زیادی برای ثبت نام دارند، اولیا نباید دغدغه ای برای نام نویسی دانش آموزان داشته باشند.

رحمتی سکونت در محدوده جغرافیایی مورد نظر را اولویت اصلی در ثبت نام مدارس دولتی دانست و گفت: دستگاه‌های بازرسی و نظارت آموزش و پرورش آماده دریافت درخواست ها و رسیدگی به شکایات مردمی هستند.

وی با اشاره به کمبود فضاهای آموزشی در شهرهای بزرگ به ویژه در رشت خاطرنشان کرد: با وجود ساخت مدارس جدید در شهر رشت در محدوده مسکن مهر آموزش و پرورش ناحیه یک رشت با کمبود شدید فضای آموزشی رو به رو هستیم.

در این نشست از 3 خبرنگار فعال در حوزه آموزش و پرورش استان گیلان قدردانی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار