مقدمات بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید بررسی شد

خرم آباد (پانا)- جلسه ویدئو کنفرانس شورای آموزش و پرورش استان به ریاست سید موسی خادمی استاندار لرستان و با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی،مدیر کل حوزه استاندار،مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، سرپرست آموزش و پرورش لرستان و سایر اعضاء برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۰۷۶۶۱
لینک کوتاه کپی شد
مقدمات بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید بررسی شد

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان، خادمی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان ضمن قدردانی از اقدامات مطلوب آموزش و پرورش در ایام کرونا اظهار کرد: مهمترین بحث جلسه امروز موضوع آماده سازی و تمهید مقدمات لازم برای بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید از اول مهر ماه بود.

استاندار لرستان با اشاره به برنامه ریزی آموزش و پرورش برای بازگشایی مطلوب مدارس در سال تحصیلی پیش رو خاطرنشان کرد: دستگاه تعلیم و تربیت برای هر دو وضعیت ممکن آمادگی دارد و چنانچه وضعیت بیماری استمرار داشته باشد، با ادامه وضعیت موجود و یا با عادی شدن و بهتر شدن شرایط، کلاس های حضوری در سال تحصیلی جدید مطابق استانداردهای لازم برگزار خواهد شد.

خادمی افزود: یکی از خبرهای خوب جلسه، افتتاح هنرستان هنرهای زیبا در استان بود که در سال تحصیلی جدید آغاز به کار خواهد کرد و ساختمان آن در حال تکمیل شدن است که به زودی در اختیار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار خواهد گرفت.

استاندار لرستان با تاکید بر لزوم کمک رسانی دستگاه های خدمات رسان به آموزش و پرورش گفت: در این جلسه مقرر شد دستگاه‌های خدمات‌رسان آموزش و پرورش را یاری کنند و چنانچه مدارس بدهی‌هایی دارند فعلاً از دریافت آن صرف نظر کنند تا آموزش و پرورش بتواند با توجه به سایر مشکلاتی که در این حوزه وجود دارد کار را جلو برده و بتوانند سال تحصیلی جدید را با کمترین موانع آغاز کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار