تجلیل از رتبه های برتر کنکور استان زنجان

زنجان (پانا)- با حضور مدیرکل آموزش و پرورش، معاون آموزش متوسطه استان، رئیس ناحیه ۲ و جمعی از کارکنان اداره کل و مدیران مدارس از دانش آموزان، سید سپهر فرندی و سحر محمدی، حائز رتبه های برتر کنکور، توسط آیت‌الله علی خاتمی نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان تجلیل شد.

کد مطلب: ۱۲۰۶۴۹۵
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از رتبه های برتر کنکور استان زنجان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی استان زنجان، آیت‌الله خاتمی؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، ضمن تجلیل از رتبه های برتر کنکور، گفت: این دانش آموزان برای همه خانواده های شهر و مسئولان مایه افتخار است. سه گروه برای آموزش و پرورش سرمایه گذاری می‌کنند: خانواده، آموزش و پرورش و حکومت و وقتی که این سه گروه هم راستا حرکت کنند، آموزش و پرورش فرزندان به بهترین شکل رقم خواهد خورد.

وی در ادامه افزود: با معیارهای کشورهای توسعه یافته فاصله داریم و می بایست به فرآیند آموزش بیش از پیش توجه کنیم. در کشور ما، آموزش، پرورش و تربیت را تحت الشعاع قرار داده است، که این روند می بایست تعدیل شود. آموزش و پرورش و آموزش عالی باید از مدرک گرایی صرف فاصله بگیرند و به پرورش بعد اخلاقی توجه ویژه ای نمایند.

این مقام عالی در ادامه تاکید کرد: کمک خداوند در گرو اراده انسان ها است و خداوند به بندگانی توفیق عطا می کند که علاوه بر استعداد، همت و تلاش هم دارند.

وی افزود: موفقیت های فعلی نباید ما را به وضع موجود قانع کند و برای پیشرفت همیشه باید با جدیت تلاش کنیم.

در نهایت آیه الله خاتمی عنوان کرد: در این موقعیت سه گروه موثر بودند: 1 - خانواده که بستر لازم را فراهم ساخت ۲-همت خود این عزیزان 3- دبیران و مدیران و دست اندرکاران آموزش و پرورش که با برنامه‌ریزی، گام های موثری برداشته اند.

در این دیدار مدیر کل آموزش و پرورش استان، ضمن ارائه گزارش از وضعیت تحصیلی و تربیتی استان؛ اذعان کرد: تلاش های صورت گرفته در راستای ارتقای تحصیلی همیشه علاوه بر وظیفه ذاتی مرهون رهنمون های شخصیت‌های والایی چون امام جمعه محترم در استان است. تجلیل از دانش‌آموزان برگزیده عاملی در راستای دلگرمی دانش آموزان و اولیای آنها و علاقه مندی آنها به موفقیت های بیشتر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار